حضور مردم در خانه در روز طبیعت عامل مهم قطع زنجیره کروناست


حضور مردم در خانه در روز طبیعت عامل مهم قطع زنجیره کروناست

ارومیه- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: همکاری مردم برای حضور در خانه در روز طبیعت، عامل مهم قطع زنجیره کروناست که امیدواریم این امر مورد توجه ویژه شهروندان قرار گیرد.

محمدرضا علیزاده امامزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار همکاری بیشتر مردم در روز سیزده بدر برای ماندن در خانه و رعایت توصیه‌های متخصصان جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد و افزود: از مردم عاجزانه می‌خواهم که امروز با نرفتن به طبیعت و ماندن در خانه جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری به سلامت خود و خانواده و همنوعان خود کمک کنند.

وی اضافه کرد: مهمترین راهکار برای مقابله با این ویروس در جامعه، فقط رعایت بهداشت و در خانه ماندن است که باید مدنظر همه خانواده‌ها باشد.

وی بیان کرد: شهروندان فرهنگی ارومیه همکاری خوبی با مسوولان داشته‌اند و پس از این هم اگر به توصیه‌های پزشکی توجه کرده و به همین روال در خانه ماندن و قرنطینه خانگی و همچنین پرهیز از تردد غیرضروری ادامه دهند ریشه‌کنی و قطع زنجیره این ویروس سریع‌تر انجام می‌گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران به ویژه کادر درمانی گفت: کارکنان بخش درمان در این روزها بار سنگینی را به دوش داشته و در خط مقدم مقابله با این ویروس دل به خطر زده و سلامت شهروندان را به سلامت خود و خانواده ارجحیت داده‌اند که باید از این تلاش قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، امروز در روز طبیعت و سیزده بدر، بسیاری از خانواده‌ها به جای حضور در طبیعت در خانه باقی مانده‌اند؛ برخی تمهیدات ترافیکی نیز برای جلوگیری از حضور مردم در طبیعت اندیشیده شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل