کدام مسئولان استان تهران کرونایی شدند؟


کدام مسئولان استان تهران کرونایی شدند؟

تهران- ایرنا- با شیوع بیماری کرونا، 6 نفر از مسئولان استان تهران به این ویروس مبتلا شدند و دوران درمان و نقاهت خود را سپری کردند.

به گزارش ایرنا، پس از شیوع بیماری کرونا در کشور، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران که پیش از آغاز سال جدید به این ویروس مبتلا شده بود، اکنون بهبود یافته است.

غلامرضا عباسی پاشا معاون منابع انسانی استاندار تهران نیز دومین شخصی بود که به ویروس کرونا مبتلا شد که اکنون بهبودی یافته است.

جمال زنگیشه مدیرکل بازرسی استانداری تهران نیز به ویروس کرونا مبتلا شده بود که اکنون بهبود یافته است.

محمد کرم محمدی مدیرکل امنیتی استانداری تهران نیز چهارمین شخصی از مسئولان استان تهران محسوب می شود که به ویروس کرونا مبتلا شد و اکنون برای درمان در قرنطینه به سر می برد.

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز به ویروس کرونا مبتلا شد و پس از طی دوران درمان، اکنون بهبود یافته است.

حجت اله حسن زاده معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه نیز کرونا گرفت به دلیل داشتن بیماری زمینه ای درگذشت.

از ظهر ۱۱ تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴ هزار و ۶۰۶ مورد رسید بر اساس این آمار منتشر شده از وزارت بهداشت، ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

طی این ۲۴ ساعت، ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲ هزار و ۸۹۸ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر