سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با استاندار کرمانشاه راه‌اندازی شد


سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با استاندار کرمانشاه راه‌اندازی شد

کرمانشاه- ایرنا- سامانه پیامکی 100004440 برای ارتباط مستقیم شهروندان با استاندار کرمانشاه به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی و مشارکت اقشار مختلف در اجرای مطلوب طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس راه‌اندازی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه روز چهارشنبه این باره به ایرنا گفت: روز سه شنبه ( ١١ فروردین) با ارسال پیامک به شهروندان توسط شرکت مخابرات سامانه معرفی و امکان ارتباط مردم جهت اظهارنظر در خصوص طرح هامقابله و مبارزه با کرونا فراهم شد.
جلیل بالایی همکاری مردم کرمانشاه را در انجام اقدامات پیشگیرانه بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مشارکت مردم در تدوین برنامه و اصلاح فرآیندها تأثیر مهمی در عبور از این بحران دارد و مردم فهیم استان همیشه در بحران ها نقش آفرینی موثر و سهمی چشمگیر داشته اند.
مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مردم را به عنوان ضرورتی مهم خاطرنشان ساخت و گفت: پیامک های ارسالی مردم توسط استاندار بررسی می و در فرآیندهای تصمیم گیری مورد استفاده قرار می گیرد.
براساس اعلام روابط عمومی استانداری کرمانشاه در اولین روز معرفی این سامانه تا ساعت ٢٤ روز سه شنبه ١١ فروردین بیش از هفت هزار پیامک به سامانه ارسال شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)