گلکاران محلات پنج هزار شاخه گل به کادر درمانی استان مرکزی اهدا کردند


گلکاران محلات پنج هزار شاخه گل به کادر درمانی استان مرکزی اهدا کردند

خمین - ایرنا - رییس اتحادیه گل و گیاه محلات گفت: گلکاران این شهرستان پنج هزار شاخه گل به ارزش یک میلیارد ریال به کادر درمانی استان مرکزی اهدا کردند.

« ابراهیم علی‌پور » روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گل‌ها با هدف تقدیر از تلاش مجاهدانه مدافعان سلامت در مبارزه با کووید ۱۹ اهدا شده است.
وی بیان کرد: ۲ هزار ۵۰۰ شاخه گل لیلیوم به کادر درمان شهر اراک تقدیم شد و ۲ هزار و ۵۰۰ شاخه از این گل نیز در بین سایر مدافعان سلامت در مراکز بیمارستانی سراسر استان مرکزی توزیع شد.
رییس اتحادیه گل و گیاه محلات اظهار داشت: ۲ هزار شاخه گل نیز به کادر درمانی مشغول به کار در محلات و دلیجان اهدا شده است.
علی‌پور گفت: پیش از نوروز نیز با اهدای شاخه گل از کسانی که دربیمارستان، خانه های بهداشت و ایستگاه های غربالگری سلامت در ورودی شهر محلات برای حفظ سلامت مردم تلاش می‌کنند ، تقدیر شد.
وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا به گلکاران محلات خسارت سنگینی وارد کرده است، افزود: تولیدکنندگان گل این شهرستان بدون هیچ چشمداشتی شاخه‌های گل را به کادر درمان استان اهدا کردند.
رییس اتحادیه گل و گیاه محلات افزود: مردم با ماندن در خانه می‌توانند سهم خود در مهار ویروس کرونا را ادا و مدافعان سلامت را یاری کنند.
علی‌پور ادامه داد: ویروس کرونا سرمایه و زحمات ۲۰ ماه تلاش گلکاران محلات در تولید گل را به هدر داد و بازگشت این سرمایه با حمایت مسئولان در پرداخت تسهیلات امکان پذیر است.
شهرستان محلات مشهور به شهر گل ایران، در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت است .
محلات بیشترین سطح زیر کشت وپرورش انواع گل و گیاه زینتی را در کشور دارد و تولید ۳۵۰ گونه مختلف گیاهان زینتی، آپارتمانی و فضای سبز، محلات را به یکی از قطب‌های پرورش و تجارت گل و گیاه ایران تبدیل کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژل مانیکور برای سلامت ناخن مضر است؟