فعالیت گروه‌های جهادی الیگودرز در ضد عفونی کردن معابر


فعالیت گروه‌های جهادی الیگودرز در ضد عفونی کردن معابر

خرم آباد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت: فعالیت و خدمات رسانی بسیج در زمینه مبارزه با کرونا در قالب گروه‌های جهادی برای توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی کردن معابر همچنان ادامه دارد.

سرهنگ محمد برامکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود : اولین اقدامی که به محض بحث ورود ویروس کرونا به کشور انجام شد، تشکیل قراگاه زیستی در سطح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان الیگودرز بود که فعالیت این گروهها در جهت اجرای طرح بسیج ملی غربالگری که درحال انجام است و همچنین توزیع مواد ضدعفونی و الکل و کمک به شبکه بهداشت در سطح شهر انجام می شود.

وی اظهار داشت: ضدعفونی وگندزدایی کلیه معابر واماکن عمومی سطح شهرستان که به کمک مردم ، گروههای جهادی بسیج‌ و همچنین کنترل ورودی شهر از سمت شهرستانهای خمین و ازنا که توسط بسیجیان برای پیشگیری از این بیماری انجام می شود.

به گفته وی همچنین به همت خیرین تهیه بسته های غذایی و معیشتی برای افرادی که بدلیل ویروس کرونا دچار مشکلاتی شده و شغل خود را از دست داده اند در حال توزیع است.

سرهنگ برامکی افزود: خیرین و الیگودرزیهای مقیم سایر نقاط کشور می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت: ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۴۰۹۸۹۷۷ بانک انصار ارسال کنند تا بین مردم نیازمند شهرستان توزیع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد