400 مامور نیروی انتظامی و بسیج در ورودی و خروجی شهرهای اردبیل مستقر شدند


400 مامور نیروی انتظامی و بسیج در ورودی و خروجی شهرهای اردبیل مستقر شدند

اردبیل- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان با جدیت اجرا می‌شود، از استقرار 400 نیروی انتظامی و بسیج با همکاری فرمانداری‌ها در 30 نقطه از مسیرهای ورودی و خروجی شهرهای استان خبر داد.

بهروز ندایی روز چهارشنبه گفت: در این نقاط از ورود و خروج خودروها از شهری به شهر دیگر ممانعت و در صورت تخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف اتومبیل را به دنبال دارد.

وی هدف از کنترل عبور و مرور و ترغیب به ماندن در خانه را اقدامی در جهت حفظ سلامت مردم عنوان کرد.

او بیان کرد: نتیجه این اقدامات ثابت ماندن روند صعودی کرونا در استان بوده و باید تا کاهش و رفع این ویروس ماندن در خانه را ادامه دهیم.

ندایی همچنین از تشدید رفت و آمد خودروها در داخل و خارج شهر در روز طبیعت با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد و بیان کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به سایر نقاط استان و کشور لازم است، مردم روز طبیعت را در خانه مانده و از حضور در مناطق گردشگری و پارک ها و بوستان ها پرهیز کنند

وی بیان کرد: در روز ۱۳ فروردین، تمام مراکز تفریحی، گردشگری و بوستان ها کنترل شده و از حضور و تجمع افراد جلوگیری می‌شود.

معاون استاندار اردبیل گفت: در جریان مبارزه با کرونا و ماندن در خانه اصناف و تولید کنندگان مواد غذایی ، اعم از سوپر مارکت‌ها و نانوایی‌ها به ادامه فعالیت در طول شبانه روز با رعایت موازین بهداشتی ترغیب شده اند.

ندایی افزود: آن دسته از اصناف و بازاریان که نوع فعالیت آنان غیرضروری است، ملزم به تعطیلی واحدهای خود هستند و در صورت تخطی، واحدهای فعالیت آنان به مدت یک‌ماه پلمب می‌شود.

وی بیان کرد: داروخانه های استان نیز باز بوده و همه نیازهای بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده به وفور در این مراکز وجود دارد و در حاشیه شهر نیز خیرین و سپاه اقدام به توزیع مواد ضدعفونی کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!