فاز نخست بیمارستان 320 تختخوابی فیروزآبادی شهرری به بهره‌برداری رسید


فاز نخست بیمارستان 320 تختخوابی فیروزآبادی شهرری به بهره‌برداری رسید

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: فاز اول بخش 320 تختخوابی بیمارستان فیروزآبادی این شهرستان با ظرفیت 54 تخت درمانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز چهارشنبه فرمانداری شهرستان ری، حسین توکلی کجانی اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در فاز اول بخش جدید ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان فیروزآبادی، یک طبقه از این بخش با تجهیزات کامل و ظرفیت ۵۴ تخت درمانی پس از تایید فنی راه اندازی و آماده پذیرش بیماران است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای راه اندازی فاز نخست بیمارستان فیروزآبادی از محل فرمانداری ویژه شهرستان ری تامین شده است، افزود: قراردادهای تامین تجهیزات با پیمانکاران و شرکت های تامین کننده امکانات منعقد شده و به زودی تمامی بخش های درمانی این بیمارستان در خدمت بیماران خواهد بود.

توکلی اضافه کرد: بخش بهره برداری شده شامل امکاناتی درمانی نظیر تخت، دستگاه های اکسیژن ساز، پمپ های سرم، ونتیلاتور (ریه مصنوعی) و مانیتورهای تشخیص علائم حیاتی بوده که تحویل بیمارستان فیروزآبادی شده است.

شهرستان ری دارای ٢ بیمارستان فیروزآبادی در خیابان فداییان اسلام در مرکز شهر و بیمارستان شهدای هفتم تیر در خیابان رجائی است.

احداث ساختمان بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی جزو مصوبات سفر استانی رییس جمهور بود که در حال حاضر ساختمان آن تکمیل شده و باید با تامین اعتبارات لازم تجهیزات درمانی این بخش جدید خریداری و تکمیل شود.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه