تاسیس قرارگاه فضای مجازی در حوزه علمیه فارس


تاسیس قرارگاه فضای مجازی در حوزه علمیه فارس

حجت الاسلام استوار میمندی گفت: با درک اهمیت فضای مجازی و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری «دام ظله العالی» مبنی بر لزوم قوی شدن کشور در عرصه فضای مجازی، حوزه علمیه فارس نیز به تاسیس قرارگاه فضای مجازی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام استوار میمندی» با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی، گفت: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری، قوی شدن کشور از اهداف ماست و داشتن قدرت در فضای مجازی حیاتی است زیرا بر زندگی انسان ها در تمام جهان، حاکم است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس افزود: امروز فضای مجازی به بخشی از زندگی حقیقی جامعه جهانی، تبدیل شده است و برنامه ریزی برای استفاده بهینه و آسیب زدایی از آن ضروری است.

وی اضافه کرد: دشمنان بشریت که از هر ابزاری برای ضربه زدن به سعادت و تعالی انسان ها استفاده می کنند، فضای مجازی را نیز تبدیل به پایگاهی برای هجوم به ارزش های انسانی و الهی کرده اند، علیه مبانی توحیدی شبهه ایجاد کنند و فساد اخلاقی و عقیدتی در میان جوامع انسانی را ترویج دهند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس اعلام کرد: بر همین اساس و با درک اهمیت فضای مجازی و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری «دام ظله العالی» مبنی بر لزوم قوی شدن کشور در عرصه فضای مجازی، حوزه علمیه فارس نیز به تاسیس قرارگاه فضای مجازی می کند.

وی ادامه داد: با تاسیس این قرارگاه با ساماندهی ظرفیت عظیم جامعه روحانیت و طلاب توانمند استان، نقش خود را در تقویت کشور در عرصه فضای مجازی، ایفا خواهیم کرد.

حجت الاسلام استوار میمندی تصریح کرد: امیدواریم که دولت در ایجاد زیرساخت های لازم مانند ضرورت توجه به اینترنت ملی، ارزان و پرسرعت و حمایت از پیام رسان های داخلی و قطع وابستگی به خارج از کشور نقشی مهم و تاریخی خود را ایفا و با سرعت عمل و دقت به این وظیفه مهم خود عمل کند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر