ملی‌پوش ووشو: ماندن در خانه بازگشت به زندگی عادی را نزدیک‌تر می‌کند


ملی‌پوش ووشو: ماندن در خانه بازگشت به زندگی عادی را نزدیک‌تر می‌کند

سمنان- ایرنا- بازیکن تیم ملی ووشو بزرگسالان گفت: برای بازگشت به‌ زندگی عادی و کنترل بیماری ناشی از ویروس کرونا، نیازمند رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه هستیم.

احمد واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، این روزها را فرصت خوبی برای بهره‌مندی از نعمت بودن در کنار خانواده عنوان کرد و افزود: روزهای اخیر، حضور در کانون گرم خانه و خانواده فرصتی بی نظیر است که نباید این نعمت را از دست داد.

وی بیان کرد: مردم باید با ماندن در خانه، علاوه بر حفظ سلامت خود و خانواده، به کاهش شیوع ویروس کمک کنند و همراهی خود را با تیم های پزشکی درگیر با کرونا نشان دهند.

واحدی ادامه داد: ملت ما همواره در تمامی صحنه‌های سخت با اقدام‌های خود نشان دادند که با صبر و استقامت، از مشکلات عبور کردند و شیوع کرونا نیز یک امتحان است که بدون شک در این زمینه نیز سربلند خواهیم بود.

وی اظهارداشت: باتوجه به مسابقات آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اگر در حالت عادی قرار داشتیم، این روزها بدون شک تمامی ملی پوشان با تمرینات سخت خود را آماده می‌کردند.

واحدی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی سالن‌های ورزشی و تمرینات تیم ملی، ما ورزشکاران برای ماندن در وضعیت آمادگی جسمانی، ورزش و آماده سازی بدنی را رها نکردیم.

وی افزود: با وجود تعطیلی تمرینات تیم ملی، در این مدت زیر نظر مربی برنامه‌های تمرینی خود را دریافت کردیم و به صورت انفرادی به ورزش حرفه‌ای می‌پردازیم.

واحدی گفت: این روزها را نباید از دست داد و به همین دلیل، تمرینات هوازی و قدرتی را در خانه دنبال می‌کنم.

واحدی تصریح کرد: با توجه به کاهش دغدغه ورزشی، این روزها را به خواندن کتاب، تمرین در منزل، کمک به خانواده و انجام باغبانی می‌پردازم.

بازیکن تیم ملی ووشو بزرگسالان و قهرمان ملی و بین المللی دامغانی گفت: دوری از میدان های ورزشی برای من که علاقه‌مند ورزش هستم، این روزها بسیار آزاردهنده است که امیدوارم با همکاری و همراهی مردم با درخانه ماندن، هرچه زودتر از این بحران عبور کنیم تا شاهد بازگشت زندگی به روال عادی باشیم.

واحدی ملی پوش تیم ووشو بزرگسالان ایران و اهل شهرستان دامغان است که با ۲۱ سال سن، حدود ۱۱ سال در ورزش ووشو مشغول فعالیت است.

قهرمانی مسابقات بین المللی ۲۰۱۶ ارمنستان، مدال طلای مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ کره جنوبی و چندین دوره قهرمانی ملی از جمله افتخارات این ملی پوش دامغانی است که حدود هشت سال اخیر نیز در تیم‌های لیگ برتری به رقابت می‌پردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران