مصرف بنزین در استان مرکزی 55 درصد کاهش یافت


مصرف بنزین در استان مرکزی 55 درصد کاهش یافت

اراک - ایرنا - سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: مصرف سوخت بنزین در تعطیلات نوروز امسال سبت به مدت مشابه قبل 55 درصد کاهش داشته است.

«سعید جمشیدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کاهش مصرف بنزین در استان مرکزی به‌دلیل پرهیز مردم از مسافرت‌های نوروزی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است که این همکاری مردم با مسوولان جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در شرایط عادی روزانه حدود یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان مرکزی عرضه می شود که این مهم از نیمه دوم اسفندماه ماه سال گذشته تا کنون کاهش بی‌سابقه‌ای نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته داشته است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پیش‌بینی می‌شود مصرف بنزین در روزهای آینده کاهش بیشتری داشته باشد.

جمشیدی به رعایت اصول بهداشتی و پزشکی در سطح جایگاه‌های استان مرکزی اشاره کرد و گفت: توزیع دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در کنار نازل‌ها و تلمبه‌ها و پرهیز از دریافت وجه نقد دادند امکان مهمترین اقدامات شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی استان مرکزی است که این مهم به تمامی جایگاه‌های سوخت ابلاغ شده است.

جمشیدی اضافه کرد: تا بهمن ماه سال گذشته ۹۰ جایگاه سوخت در استان مرکزی فعالیت می‌کردند که همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نود و یکمین جایگاه سوخت استان در زرندیه بهره ‌رداری شد.

۶۲ جایگاه سی ان جی و ۹۱ جایگاه سوخت بنزین در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد