تردد تمامی وسایل نقلیه روز طبیعت در استان مرکزی ممنوع است


تردد تمامی وسایل نقلیه  روز طبیعت در استان مرکزی ممنوع است

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در روز طبیعت(13 فروردین ماه) درمعابر شهری و جاده‌ای استان ممنوع  است و متخلفان جریمه می‌شوند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از ساعت ۵ بامداد ۱۳ فروردین ماهپلیس در تمامی تفرجگاه ها، پارک‌ها ، مراکز تفریحی و همه راه‌های ارتباطی منتهی به این مستقر است و اجازه تجمع و حضور شهروندان در این اماکن داده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت از هشتم فروردین ماه جاری در کشور کلید خورده و پلیس استان نیز برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی موظف است که معابر شهری و ورود و خروجی‌های استان را کنترل و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را اعمال کند.

سردار شهرستانی افزود: این طرح در ۲۵ نقطه از استان با همکاری‌های پلیس و نیروهای بسیج در حال اجراست و انتظار است که مردم به سلامت خود و دیگران احترام گذاشته و در خانه بمانند.

وی اظهار داشت: با وجود اطلاع‌رسانی های انجام شده درخصوص ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در معابر شهری، شماری وسیله نقلیه در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌دلیل تردد غیرمجاز در معابر درون شهری جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت کردند و تعدادی وسیله نقلیه نیز برای مدت یک ماه به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به شهروندان توصیه کرد با ماندن در خانه ضمن حفظ سلامتی، سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا کنند و پلیس را در اجرای این ماموریت یاری رسانند.

استان مرکزی یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...