کمک استاندار البرز و معاونان، برای تامین تجهیزات حفاظت از سلامت کادر درمان اختصاص دادند


کمک استاندار البرز و معاونان، برای تامین تجهیزات حفاظت از سلامت کادر درمان اختصاص دادند

نماینده عالی دولت در استان البرز و معاونانش نیمی از حقوق یک ماه خود را برای کمک به تامین امکانات لازم جهت تهیه لباس و تجهیزات ایمنی کادر درمان استان اختصاص دادند.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم برای توقف شیوع کرونا، افزود: زنجیره این بیماری تنها با همراهی مردم و ماندن در خانه قطع می شود.
وی با قدردانی از همراهی مردم البرز بویژه همکاری داوطلبانه اصناف، ادامه داد: تاکنون سازمان های مردم نهاد و گروه های مختلف اجتماعی با راه اندازی پویش های مردمی تاثیر بسزایی در کاهش سیر شیوع کرونا در البرز داشته اند.
شهبازی گفت: کادر درمان استان در خط مقدم مقابله با کرونا حضور دارند و ایجاد بسترهای حفاظت از سلامت آنها بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: اکنون باید دست در دست هم دهیم و علاوه بر تامین تجهیزات پزشکی جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا، به تهیه لباس و تجهیزات ایمنی برای کادر درمان استان نیز همراه دولت باشیم.
استاندار البرز با قدردانی از همراهی همیشگی خیرین سلامت، اضافه کرد: از تمامی خیرین و عموم مردم تقاضا می شود که این بار نیز با همراهی و هم افزایی، اقدام خیر دیگری را رقم زده و در راستای ریشه کن شدن بیماری کرونا و حفاظت از سلامت کادر پزشکی، یاری گر باشند.

۴۶

کد خبر 1371297

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا