خیر مهابادی 30 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی اهدا کرد


خیر مهابادی 30 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی اهدا کرد

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: یک خیر در این شهرستان تعدادی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی (ره) به ارزش 30 میلیارد ریال را خریداری کرد و آن را به شبکه بهداشت و درمان تحویل داد.

امیر بهزاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این خیر که نخواست نامش فاش شود، هفته گذشته لیست تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان را تحویل گرفت و اقلام ضروری مقابله با کرونا را به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خریداری کرد.

وی با بیان اینکه محموله اول این خرید دیروز به بیمارستان رسید، ادامه داد: این تجهیزات شامل سه دستگاه ونتیلاتور، چهار دستگاه چراغ سیالیتیک اتاق عمل، ۱۰ دستگاه پمپ انفوزیون، ۲ عدد تشک مواج، ۲ دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه نوار قلب و ۶ دستگاه مانیتور علائم حیاتی است.

بهزاد اضافه کرد: بخش دیگری از کمک‌های این خیر گمنام طی هفته آینده به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تحویل می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: پیش از این هم بیش از ۱۴ میلیارد ریال از طریق خیران مهابادی برای تجهیز بیمارستان موقت شهرستان اهدا شده بود.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا