مساجد «درع الفرات» سوریه ضدعفونی شدند


مساجد «درع الفرات» سوریه ضدعفونی شدند

مساجد منطقه «درع الفرات» سوریه که از دست تروریست‌ها آزاد شده است، برای مقابله با کرونا ضد عفونی شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «آناتولی»، همچنان که برخی از کشورهای جهان از جمله لبنان، ترکیه، مصر و فلسطین مساجد خود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را ضد عفونی کرده اند، مساجد سوریه نیز اقدام به ضد عفونی مساجد کردند.

سوری ها در منطقه «درع الفرات» (سپر فرات) که از دست تروریست ها آزاد شده است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مساجد خود را ضدعفونی کردند. تاکنون مساجد شهرهای «الباب»، «اعزاز» و «جرابلس» با همت سوری ها ضد عفونی شده است. این اقدام پس از ضد عفونی مساجد، شهرها و روستای اطراف آن صورت گرفت.

مساجد «درع الفرات» سوریه ضدعفونی شدند

دولت سوریه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، درهای مسجد جامع اموی را نیز بسته است. شورای علمی فقهی وزارت اوقاف سوریه و اتحادیه علمای شام با صدور فتوایی اعلام کرد: برگزاری نماز جماعت و جمعه در تمامی مساجد تا چهارم آوریل (۱۶ فروردین) تعطیل است.

نخست وزیر سوریه همچنین از وزارتخانه‌ها خواست تصمیمات لازم را برای توقف فعالیت و بخش‌های وابسته اتخاذ کنند. دولت سوریه همچنین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ورود مسافر از ۲۶ کشور از جمله ۱۱ کشور عربی را به طور موقت ممنوع اعلام کرد.

مساجد «درع الفرات» سوریه ضدعفونی شدند

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس