پیکر آیت الله سیدمحمود مجد در جوار آستان سیدالکریم(ع) آرام گرفت


پیکر آیت الله سیدمحمود مجد در جوار آستان سیدالکریم(ع) آرام گرفت

حجت‌الاسلام مجدهاشمی با بیان‌اینکه به دلیل شرایط ویژه کشور در ایام مقابله با کرونا، امکان تدفین آیت‌الله سیدمحمود مجد در قم وجود نداشت، لذا ایشان در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی اصغر مجد هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پیکر روحانیون درگذشته از خانواده مجد، از گذشته تاکنون در قم دفن می شده اند، اظهار کرد: بنابر این سنت و علاقه ویژه حاج آقا محمود مجد قرار بود پیکر وی نیز در قم دفن شود که به دلیل شرایط ویژه کشور این امکان وجود نداشت لذا پیکر وی در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.
امام جماعت مسجد سینا افزود: فعلا هیچ مراسم ترحیمی برای مرحوم آیت الله مجد به دلیل مقابله با گسترش ویروس کرونا برگزار نمی شود البته پس از ریشه کن شدن این ویروس مهلک، حتما مراسمی برای شادی روح آن مرحوم برگزار خواهد شد.
وی درباره وضعیت تولیت مدارس علمیه حضرت باقرالعلوم (ع) و امام حسن‌ مجتبی (ع) که آیت الله سید محمود مجد، موسس و تولیت آنها بود، گفت: حتما وی در وصیت نامه اش در این باره اظهارنظر کرده بود که باید که به دلیل تعطیل بودن حوزه های علمیه، باید تا اربعین درگذشت حاج آقا محمود صبر کرد.
مجد هاشمی درباره اینکه آیا احتمال دارد مسئولیت این مدارس علمیه به مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران سپرده شود، خاطرنشان کرد: مرحوم مجد در زمان حیاتش سخنی در این باره نگفته بود باوجود این باید متتظر قرائت وصیت نامه وی باشیم.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...