624 دستگاه خودرو در ساوه به دلیل نقض مقررات منع تردد اعمال قانون شدند


624 دستگاه خودرو در ساوه به دلیل نقض مقررات منع تردد اعمال قانون شدند

ساوه -ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه گفت: امروز در راستای اجرای طرح منع تردد و فاصله گذاری اجتماعی، با استفاده از ظرفیت ماموران پلیس و دوربین های پایش تصویری برای 624 دستگاه خودروی متخلف در محورهای درون و برون شهری اعمال قانون انجام شد.

سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این میزان جریمه و اعمال قانون برای خودروهای متخلف از صبح امروز تا ساعت 20 انجام شده و پلیس نیز در این راستا جریمه پنج میلیون ریالی و همچنین توقف یک ماهه از طریق سیستم را اعمال کرد.

وی افزود: از اکثریت مردم شهرستان ساوه که امروز با رعایت مقررات منع تردد و فاصله گذاری اجتماعی باعث ایجاد سیمایی آرام در شهر شدند، قدردانی می کنیم اما از شمار اندکی از همشهریان به دلیل بی توجهی نسبت به قوانین ابلاغی گلایه داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در مورد فردا (سیزدهم فروردین) از مردم خواست که در خانه های خود بمانند و پلیس را در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی یاری دهند تا ضمن حفظ سلامت خود و همشهریان از گزند ویروس کرونا در امان باشند.

وی تاکید کرد: هدف ما جریمه کردن شهروندان نیست اما در صورتی که افراد نسبت به طرح فاصله گذاری اجتماعی بی تفاوت باشند و با خودرو در خیابان یا مسیرهای برون شهری تردد کنند، بدون اغماض قانون را در مورد آنها اجرا خواهیم کرد.

سرهنگ عیسی آبادی تاکید کرد: فردا در همه تفرجگاه ها، بوستان ها و طبیعت خارج از شهر ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی مستقر خواهند بود و طرح منع تردد نیز از درب منازل اجرا می شود.

وی گفت: هرگونه توقف، اتراق و برپایی چادر در بوستان ها، تفریحگاه ها و طبیعت برای روز سیزدهم فروردین ممنوع است و پلیس با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و تایید رییس جمهوری برای اجرا به همه استان های کشور ابلاغ شده است.

شهرستان ساوه با 300 هزار نفر جمعیت بعد از اراک، دومین کانون جمعیتی استان مرکزی محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش