بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت + اینستاگرام

بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان و نوظهور تلویزیون می باشد. وی فعالیت هنری خود را در سال 1398 با ایفای نقش در سریال تلویزیونی پرطرفدار، “پایتخت 6” آغاز کرده است.

ما در این مطلب از سبزپندار به مواردی از جمله شروع هنرپیشگی، حضور در سریال پایتخت، خانواده، علایق، اینستاگرام، تحصیلات و بیوگرافی کامل ابوالفضل رجبی میپردازیم.

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

بیوگرافی ابوالفضل رجبی

نام: ابوالفضلنام خانوادگی: رجبیمحل تولد: ساریتاریخ تولد: 27 تیر 1386وضعیت تاهل: مجردتحصیلات: محصل دوره متوسطهسالهای فعالیت: 1398 تا کنون

ابوالفضل رجبی متولد بیست و هفتم تیر ماه سال 1386 در شهر ساری، استان مازندران می باشد.

خانواده ابوالفضل رجبی

ابوالفضل در ساری به دنیا آمده و در این شهر ساکن است اما اصالتا از سمت پدر و مادر اهل جویبار و سواد کوه است. پدر وی کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش نیز خانه دار است. او تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد.

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

حضور در کلاس های بازیگری و اولین تجربه بازیگری

رجبی در سال 97 به کلاس های بازیگری در قائم شهر رفته و زیر نظر عباس میار، دوره های کوتاه مدت بازیگری را گذرانده است و در اولین تجربه تلویزیونی خود در پایتخت 6 به هنرنمایی پرداخته است.

حضور در سریال پایتخت 6

ابوالفضل رجبی در نخستین تجربه بازیگری خود در سریال پرطرفدار و محبوب “پایتخت 6” به کارگردانی سیروس مقدم که از شبکه اول سیما پخش شد ایفای نقش کرده است.

این بازیگر نوجوان نقش جدیدی را در “پایتخت 6” ایفا می کند به نام بهروز فریبا، پسر فهمیه و بهبود؛ و برادر کوچکتر بهتاش فریبا. نقش بهروز در سریال “پایتخت 6” از جمله نقش‌ های بامزه است، پسر بچه‌ای بانمک که با تسلط زیادی بازی می‌ کند.

کاراکتر بهروز از فصل پنجم وارد سریال پایتخت شد. او پسر فهمیه و بهبود است اما در فصل قبل خیلی کم سن و سال‌ تر بود و در این فصل که بزرگ‌ تر شده نقش او را ابوالفضل رجبی بازی می‌ کند. ابوالفضل همان طور که از ظاهرش مشخص است متولد دهه 80 است اما به نظر می‌ رسد توانایی‌ ها و مهارت‌ های او بیشتر از سن‌ اش باشد.

جالب است بدانید ابوالفضل پیش از این در تلوزیون دیده نشده بود ولی به هرحال خانم غفوری و یا آقای کارگردان این نقش را برای او در نظر گرفتند. تسلط بالای ابوالفضل مقابل دوربین و بازی روان و در عین حال بانمک او در این نقش نشان می‌ دهد هم خودش توانایی بالایی دارد و هم سیروس مقدم در مقام کارگردان خیلی خوب توانسته از این بازیگر بازی بگیرد.

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

تحصیلات

ابوالفضل دانش آموز کلاس هفتم در مقطع اول متوسطه می باشد.

علایق و خصوصیات

ابوالفضل رجبی به ورزش کشتی علاقمند بوده است. جای تعجب ندارد چون این ورزش در میان مازندرانی ها بسیار محبوب بوده و اکثر کشتی گیران کشور نیز از این خطه برخواسته اند. به احتمال زیاد این بازیگر خردسال می تواند تبدیل به یک کشتی گیر ماهر نیز شود.

همچنین شایان ذکر است که وی از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران می باشد و به این تیم علاقه خاص و وافری دارد.

هدف و آرزو

از جمله آرزو های ابوالفضل رجبی دستیابی به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر می باشد.

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

الگوی بازیگری

ابوالفضل در یکی از مصاحبه هایش گفته که الگوی او در هنرپیشگی اکبر عبدی است. باید منتظر ماند و تماشا کرد که ابوالفضل با شباهت ظاهری و انتخاب این چنین الگویی؛ می تواند اکبری عبدی دیگری در تاریخ سینمای ایران باشد؟؟

حضور در شبکه های اجتماعی

بازیگر نقش بهروز سریال پایتخت که تازه در ابتدای راه هنرپیشگی است و فعلا دانش آموز است در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت دارد. از جمله می‌توان به صفحه او در اینستاگرام اشاره کرد. ابوالفضل اگرچه پست‌ های زیادی منتشر نکرده اما برای یکی از عکس‌ هایش شرح پرمفهومی نوشته است: به چیز هایی بزرگ فکر کن تا به چیزهای بزرگتر برسی.
خود این بازیگر ابتدای راه را با سریالی بزرگ شروع کرده است و می‌توان پیش بینی کرد آینده خوبی در انتظارش باشد.

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

سریال و مجموعه های تلویزیونی

سریال پایتخت 6 (1399)

اینستاگرام ابوالفضل رجبی

این بازیگر نوجوان و بانمک در صفحه ی اینستاگرام خود بیش از 90 هزار دنبال کننده دارد.
برای مشاهده ی صفحه شخصی ابوالفضل رجبی از طریق آدرس زیر اقدام کنید:

www.instagram.com/abolfazlrajabiofficial

تصاویر و عکس های شخصی ابوالفضل رجبی

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

بیوگرافی ابوالفضل رجبیبیوگرافی ابوالفضل رجبی

5 / 5 ( 3 votes )