توقیف و جریمه 500 هزار تومانی در انتظار خودروهای متخلف شهر شیراز


توقیف و جریمه 500 هزار تومانی در انتظار خودروهای متخلف شهر شیراز

سردار حبیبی گفت: خودروهایی که از دستورالعمل پلیس سرپیچی کنند و در 12 و 13 فروردین به معابر و تفرجگاه ها بروند، مبلغ 500 هزار تومان جریمه و در صورت تداوم تخلف، تا یک ماه نیز توقیف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی» در بازدید از اداره ماشین آلات شهرداری شیراز با تاکید بر ممنوعیت حضور مردم در پارک ها و سایر اماکن عمومی در فارس، گفت: با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، پلیس و شهرداری شیراز در آستانه روز طبیعت به صورت جدی بر تردد غیر ضروری شهروندان نظارت دارد.

فرماندهی انتظامی فارس افزود: بر این اساس در روزهای 12 و 13 فروردین، از تجمع و حضور مردم در طبیعت و پارک ها و تفرجگاه ها، جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: خودروهایی که از دستورالعمل پلیس سرپیچی کنند و به معابر و تفرجگاه ها بروند، مبلغ 500 هزار تومان جریمه و در صورت تداوم تخلف، تا یک ماه نیز توقیف خواهند شد.

«حیدر اسکندرپور» نیز در این بازدید با تاکید بر حفظ سلامت عمومی، عنوان کرد: واحد اجرائیات شهرداری شیراز در کنار نیروی انتظامی و پلیس راهور استان با شهروندانی که در پارک های حاشیه ای و معابر حضور پیدا کنند، برخورد می کند.

شهردار شیراز افزود: با شهروندانی که با شهرداری و نیروی انتظامی در این زمینه همکاری نکنند، برخورد جدی شامل جریمه و توقیف خودرو انجام می شود.

گفتنی است، فرماندهی انتظامی فارس، معاون دادستان و شهردار شیراز از اقدامات انجام شده در اداره ماشین آلات شهرداری شیراز در خصوص تجهیز و ارتقای ماشین آلات ضدعفونی معابر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید کردند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...