سقوط دختربچه خردسال به زیر قطار شهری در مقابل چشمان مادرش


دختر بچه‌ای که به زیر قطار شهری سقوط کرده بود، به کمک مسافران، نجات پیدا کرد.

سقوط دختربچه خردسال به زیر قطار شهری در مقابل چشمان مادرشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما در فضای مجازی گاهی با ویدئو و تصاویری روبرو می‌شویم که برایمان جذابیت خاصی داشته و در برخی موراد نیز حیرت‌آور است؛ بنابراین این فضا، شرایطی را ایجاد کرده که در آن می‌توان از این دست ویدئو‌ها را به اشتراک گذاشته ومنتشر کرد، گاهی در برخی از آنان حوادثی رخ می‌دهد که شاید با عقل و منطق ما جور در نیاید و همین ویژگی است که بر جذابیت آن‌ها می‌افزاید.

در ویدئویی که به تازگی در یکی از سایت‌های خارجی منتشر شده و ما در این گزارش آن را برای شما به نمایش می‌گذاریم نیز شاهد همین سبک حوادث هستیم، ویدئوی منتشرشده مربوط به دختری خردسال است که از فاصله میان سکوی ایستگاه و قطار سقوط کرده و به زیر قطار می‌رود.

بر اساس این ویدئو و گزارش، برای اولین بار در سیدنی یک دختربچه در حالی که به سمت مادرش می‌دوید تا به او برسد، از فاصله میان سکو و قطار سر خورده و در مقابل چشمان حیرت زده و نگران مادر و دیگر مسافران حاضر در ایستگاه به زیر قطار سقوط کرد. بعد از این اتفاق، مدیریت ایستگاه به سرعت وارد عمل شده و مانع حرکت قطار شدند. در ادامه، ۳ نفر از مسافران مرد، که به عنوان قهرمان از آن‌ها یاد شده است از سکو پایین رفته و در زیر قطار به دنبال دختربچه گشتند.

سقوط دختربچه خردسال به زیر قطار شهری در مقابل چشمان مادرش

سقوط دختربچه خردسال به زیر قطار شهری در مقابل چشمان مادرش

پس از دقایقی فریاد یکی از آنان در ویدئو شنیده می‌شود که خبر از پیدا شدن بچه می‌دهد و از مسافران می‌خواهد به مادر بچه بگویند که او را یافتند و سالم است؛ و سرانجام دختر را به آغوش مادر برگرداندند. تیم پزشکی، دختر بچه را مورد معاینه و بازرسی قرار داد و اعلام کرد هیچ صدمه‌ای به او وارد نشده است.

سقوط دختربچه خردسال به زیر قطار شهری در مقابل چشمان مادرش

بیشتر بخوانید: حمله هولناک سگ وحشی به دختربچه ۵ ساله

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط