شرکت کاپرا ساخت کراس‌اوور جدیدش را تایید کرد


کاپرا قصد دارد تا در مراسم نمایش خودرو‌های ژنو پس از معرفی کامل مدل جدید لئون، خودروی جدید خود را به نمایش بگذارد.

شرکت کاپرا ساخت کراس‌اوور جدیدش را تایید کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر طبق گزارشات متعدد، امروز یک روز بزرگ برای کاپرا است. در کنار معرفی اتومبیل جدید مدل لئون، این شرکت نو پا قصد دارد تا در اوایل ماه مارس یک بیانیه بسیار مهم را منتشر کند. از جمله موارد مورد بحث در این بیانیه ساخت و عرضه یک اتومبیل ساخته شده توسط این شرکت به صورت مستقل است.

معرفی مدل اولیه رسمی این خودرو قرار شده تا در مراسم نمایش خودروی ژنو صورت گیرد.در حالی که مدل جدید لئون برای معرفی در اولویت قرار دارد، این خودرو قرار شده تا پس از اتومبیل جدید کراس‌اوور به بازار عرضه شود. شرکت کاپرا پیش‌تر اعلام کرده است که مدل جدید لئون در فصل آخر سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت کاپرا ساخت کراس‌اوور جدیدش را تایید کرد

کراس‌اوور جدید شرکت کاپرا

کراس‌اوور جدید ابتدا در سال پیش به عنوان یک طرح مفهومی به نمایش گذاشته شد و انتظار می‌رود مدل نهایی با طراحی کاملا مشابهی به بازار وارد شود. علت این انتظارات آن است که مدل نمایان شده از طراحی بسیار زیبایی از نظر بسیاری از منتقدین برخوردار بود و شرکت کاپرا علاقه‌ای به ریسک کردن با تغییر طراحی جدید ندارد. در ادامه باید اظهار کرد که تصاویر جاسوسی اخیر نشانگر آن بودند که مدل اولیه این خودرو از طراحی مشترکی با طرح مفهومی خود برخوردار بود و این امر درصد نهایی شدن این شکل از پروژه را بالا می‌برد. در حالی که شرکت کاپرا مشخصات فنی خودرو را مخفی نگه می‌دارد، انتظار می‌رود این خودرو از پلتفرم هیبرید پلاگین بهره ببرد.

شرکت کاپرا ساخت کراس‌اوور جدیدش را تایید کرد

تحلیلگران دنیای خودروسازی همچنین معتقدند که موتور الکترونیکی این اتومبیل به همراه یک موتور ۱.۴ TSI قرار خواهد گرفت تا بتواند قدرت ۲۴۲ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۹۵ پوندی در اختیار خریداران قرار دهد. همچنین گفته می‌شود این خودرو به دلیل هیبرید بودند تا محدوده مشخصی را می‌تواند بدون استفاده از بنزین طی کند. انتظار می‌رود که این محدوده تا ۳۷ مایل کشش داشته باشد. این در شرایطی است که شرکت کاپرا بتواند وزن کراس‌اوور خود را کنترل کند، در غیر این صورت میزان مسیر مشخص شده از ۳۷ مایل کمتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403