حملات بی امان ارتش و کمیته های مردمی یمن در عربستان


بزرگترین عملیات موشکی پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن در پایتخت عربستان با موفقیت اجرا شد و همه موشک ها به اهداف اصابت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از صنعاء، بزرگترین عملیات موشکی پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موفقیت اجرا شد و همه موشک‌ها به اهداف اصابت کرد. سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در این عملیات اهداف مهمی در شهر‌های ریاض، نجران، جیزان و عسیر با چندین فروند موشک و پهپاد‌ها هدف قرار گرفت.
سرتیپ یحیی سریع - سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: بزرگترین عملیات نظامی در آغاز سال ششم جنگ، با هدف قرار دادن عمق دشمن سعودی در پاسخ به افزایش اقدامات متجاوزان انجام شد. اهداف حساس در ریاض با موشک‌های "ذوالفقار" و پهپاد‌های صماد ۳ قاصف ۲K هدف قرار گرفت. تاکید می‌کنیم اگر رژیم سعودی به تجاوز و محاصره یمن ادامه دهد، با حملات دردناک‌تر روبه رو خواهند شد.
اهمیت این عملیات، هدف قرار گرفتن گسترده تاسیسات حساس نظامی و اقتصادی در عمق خاک سعودی است. عملیاتی که در آستانه سال ششم جنگ ضد ملت یمن صورت گرفت و نشان از توانمندی داخلی یمنی‌ها در بومی سازی سامانه‌های موشکی و پهپادی دارد. اکنون هشدار سیدعبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله، عملیاتی شد.
سرتیپ عابد الثور تحلیلگر مسایل نظامی گفت: گزینه‌های نظامی همچنان در دستور کار قرار دارد. هشدار‌های دبیرکل انصارالله به رژیم سعودی بسیار جدی است ادامه جنگ و تحریم ملت یمن موجب خواهد این هشدار‌ها عملی شود و برای متجاوزان فاجعه بار خواهد بود.
شبکه‌های تلویزیونی سعودی ابتدا خبر حملات موشکی را انکار کردند، اما با کمی تاخیر، یگان پدافند سعودی با سردگمی، انهدام اهداف را تایید کرد. اهدافی که دوربین‌های شهروندان عربستانی آن را به تصویر کشید و در شبکه اجتماعی بازتاب داد.
مصاحبه ها:
۱-سرتیپ یحیی سریع - سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن:
۲- سرتیپ عابد الثور تحلیلگر مسایل نظامی:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!