تهدید انصارالله یمن برای اجرای بزرگترین عملیات نظامی در عربستان


تهدید انصارالله یمن برای اجرای بزرگترین عملیات نظامی در عربستان

عربستان در حالی از حمله موشکی جماعت انصارالله یمن به ریاض و شهر جازان و برخی از مناطق دیگر این کشور خبر داد که جماعت انصارالله از اجرای بزرگترین عملیات نظامی ضد عربستان پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، سرهنگ «محمد الحمادی» سخنگوی دفاع مدنی عربستان در منطقه ریاض امروز (یکشنبه 10 فروردین 1399) اعلام کرد: جماعت انصارالله یمن شامگاه شنبه (9 فروردین 1399) موشک های بالستیک خود را به سمت ریاض پرتاب کرد، در نتیجه این حمله موشکی دو نفر غیرنظامی عربستانی زخمی شدند.

الحمادی گفت: گروه دفاع مدنی تلاش کرد تا این موشک ها را پس از رهگیری هدف قرار دهد و آنها را تخریب کند.

وی ادامه داد: ترکش های این موشک ها به مناطق مسکونی اصابت کرده است دو نفر از شهروندان عربستان به دلیل پرتاب شدن این ترکش ها زخم های سطحی را برداشته اند.

این سخنگو افزود: جماعت انصارالله یمن موشک های خود را به سمت ریاض و شهر جازان در جنوب عربستان پرتاب کرده است.

این حمله موشکی درحالی انجام شد که جماعت انصارالله چندی پیش اعلام کرده بود که عملیات نظامی را ضد عربستان انجام خواهد داد.

«یحیی سریع» سخنگوی نظامی جماعت انصارالله، گفت: این عملیات نظامی را در ششمین سال جنگ عربستان ضد یمن اجرا کردیم و عمق خاک عربستان را هدف قرار دادیم.

سریع افزود: در این عملیات نظامی، پایگاه های مهم در ریاض با موشک های ذوالفقار و هواپیمای «صماد 3» هدف قرار گرفت. بمباران اهداف اقتصادی و نظامی در جیزان، نجران و عسیر با موشک های «بدر» و هواپیمای «قاصف k2» انجام گرفت. اما مقامات ریاض آن را تایید نکردند.

جماعت انصارالله وعده داد: در صورتی که تجاوزگری و محاصره عربستان ضد یمن ادامه یابد، عملیات سهمگین و دردناکی را ضد عربستان انجام خواهیم داد.

جماعت انصارالله اعلام کرد: بزرگترین عملیات نظامی ضد عربستان به زودی اجرا خواهد شد، اما از جزئیات آن در روزهای آینده پرده برخواهیم داشت.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر