15 هزار ماسک توسط سپاه کنگاور تولید شد


15 هزار ماسک توسط سپاه کنگاور تولید شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه کنگاور از تولید 15 هزار ماسک با مواد نانو توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حیدرنژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: گروه‌های جهادی و بسیجی از ابتدای ورود کرونا به شهرستان با ایده‌های نو وارد عرصه شده و تاکنون فعالیت‌های مختلفی را با همکاری ستادی پیشگیری کنگاور انجام داده‌اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.
او در ادامه افزود: باتوجه به تخصصی بودن این حوزه و نیاز به راهنمایی علمی، دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم قرار دارد و نیروهای جهادی و سپاه ما طبق پروتکل‌های موجود فعالیت‌های مختلف از جمله ضدعفونی شهر و توزیع مواد ضدعفونی بویژه در مناطق محروم را انجام می‌دهند.
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور اظهار داشت: ۱۰ گروه جهادی با فعالیت ۲۰ نفر در عرصه ضدعفونی و گندزدایی معابر و سطح شهر با احتساب امشب ۳۰ شب است، در سطح شهرستان فعالیت دارند.
سرهنگ حیدرنژاد ادامه داد: پس از استریل شدن ماسک ها با قیمت هزار تومان و نصف قیمت بازار در بین مردم توزیع خواهد شد.
او یادآور شد: دلیل اخذ این وجه ناچیز هم به دلیل خرید مواد نانو مجدد برای تولید ماسک است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست ۶ نفر آمار مبتلایان این استان به ۲۱۳ نفر رسید که ۲۷ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز یکشنبه ( ۱۰ فروردین) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۱۴۷ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۹۸۵ نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون ۱۳۵ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط