پروژه مسقف سازی گلزار شهدای تبریز در مراحل پایانی


پروژه  مسقف سازی گلزار شهدای تبریز  در مراحل پایانی

شهردار منطقه دو تبریز گفت: پروژه فاز دو مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت در تبریز، وارد مرحله اجرای نمای سنگی و پیاده رو سازی شده است.

باقر خوشنواز با اعلام این خبر گفت: با اتمام عملیات کف سازی محوطه پروژه مسقف سازی گلزار شهدا و انجام لوله گذاری آن برای هدایت و جمع آوری آب‌های حاصل از بارش‌های بهاره، این پروژه وارد مرحله اجرای نمای سنگی، پیاده روسازی و انجام جدول گذاری شده است.

وی در توضیح این پروژه‌های فرامنطقه‌ای، گفت: فاز دو "مسقف سازی گلزار شهدا" از سوی معاونت فنی عمرانی منطقه دو هم‌اکنون در مرحله اجرای نمای سنگی با استفاده از سنگ اسپراخون است و احداث پیاده رو در جنب این پروژه نیز هم‌زمان با جدول گذاری آن نیز در حال اجراست.

وی در خصوص مشخصات فنی پروژه، گفت: این پروژه در هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، خوشنواز با عنوان این‌که احداث این پروژه در راستای توفیق و خدمتی ماندگار به شهدای گلگون کفن ایران اسلامی به منظور ارائه به نسل جوان کشور است، افزود: با هدف تکریم مقام شامخ شهیدان گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای انقلاب اسلامی و در راستای ادای احترام به روح مطهر این عزیزان، مسقف سازی فاز دو گلزار شهدای وادی رحمت در قالب پروژه فرامنطقه‌ای توسط شهرداری منطقه دو تبریز، با اعتبار اولیه ۸۰ میلیارد ریال اجرائی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا