اقدام نوع دوستانه شرکت تعاونی کیان نور ایلام در پویش ملی پیشگیری از کرونا


اقدام نوع دوستانه شرکت تعاونی کیان نور ایلام در پویش ملی پیشگیری از کرونا

مدیرعامل شرکت تعاونی کیان نور ایلام گفت: در راستای پویش ملی پیشگیری از کرونا ارائه آموزش و آزمون، فروش و پرداخت الکترونیکی رایگان به عموم مردم توسط شرکت تعاونی کیان نور ایلام انجام خواهد شد.

صادق صفربیگی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: معلمان و دانش آموزان می توانند با ورود سایت هانا درس به آدرس hanadars.ir در راستای پیشگیری از ویروس کرونا از خدمات رایگان آموزش و آزمون الکترونیک استفاده کنند، همچنین در این سایت معلمان می توانند تمام محتواهای آموزشی خود را در انواع قالب ها از جمله فیلم، صدا، متن و غیره به دانش آموزان ارائه دهند.
وی افزود: در این سایت قابلیت های دیگری از قبیل گفت و گو بین معلم و دانش آموز، ارائه جزوات و فایل های آموزشی، انجام آزمون های متنوع چهار جوابی، تشریحی، کوتاه پاسخ و ... وجود دارد که قابل استفاده برای همه خواهد بود.
صفربیگی همچنین به پرداخت الکترونیکی این شرکت تعاونی نیز اشاره کرد و گفت: عموم مردم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت بهداشت فردی می توانند با استفاده از کد QR آپ همه وجوه پرداختی را به فروشندگان بدون استفاده از کارت بانکی و عابر بانک و با استفاده از تلفن همراه خود بصورت غیرحضوری انجام دهند.
عضو شورای مرکزی کانون های کارآفرینی کشور با بیان اینکه این نرم افزار در بستر اپلیکشن آپ و با همکاری بانک ملی قابل استفاده برای کاربران است، ادامه داد: فروشگاه اینترنتی به آدرس KALA84.IR برای صنوف راه اندازی شده و همه صنوف می توانند، محصولات خود را در بستر این نرم افزار به فروش رسانده و مردم نیز مایحتاج خود را بصورت اینترنتی تهیه کنند.
صفربیگی تصریح کرد: استفاده از تمام این نرم افزارها در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت تعاونی رایگان است و هم چنین این طرح برای اولین بار در کشور و در قالب پویش ملی مبارزه با کرونا در حال انجام است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا