کنترل تردد خودرو در 22 نقطه کردستان


کنترل تردد خودرو در 22 نقطه کردستان

عصر خودرو- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت سفر، تردد در ٢٢ نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان کنترل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، حسین خوش اقبال در حاشیه بازدید از 2 نقطه کنترل ترددهای در پلیس راه سنندج - همدان و سنندج - کرمانشاه اظهار کرد: در این نقاط تردد خودروها مورد بررسی قرار می‌گیرد و خودروهایی که صاحبان آنها ساکن استان کردستان نباشند امکان ورود ندارند و همچنین کردستانی‌ها هم امکان خروج از شهرهای خود را ندارند.

وی عنوان کرد: با توجه به اختیارات قانونی داده شده امکان توقیف خودروهای متخلفی که به شهرها وارد می‌شوند با جریمه پنج میلیون ریالی از سوی پلیس وجود دارد اما در 12 ساعت گذشته از اجرای طرح این جرایم برای خودرویی اعمال نشده است.

خوش اقبال خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن اینکه استان‌های دیگر هم در حال اجرای این طرح هستند میزان تردد در جاده‌های استان کردستان به شدت کاهش یافته است.

وی یادآورشد: ساکنین استان کردستان هم این طرح را جدی گرفته، کاملا همکاری می‌کنند و افراد معدودی هم که به مبادی خروجی استان می‌آیند با راهنمایی‌ ماموران پلیس به داخل شهر باز می‌گردند.

تردد خودروهای غیر کردستانی و مسافر به شهرهای مختلف استان کردستان از ساعت صفر بامداد جمعه هشتم تا 20 فروردین براساس دستورالعمل ابلاغی و اجرایی طرح فاصله گذاری اجتماعی ممنوع است و پلیس با متخلفان برابر قانون برخورد و نسبت به بازگرداندن آنها اقدام می‌کند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی