دست رد مرکل به سینه نتانیاهو


دست رد مرکل به سینه نتانیاهو

صدراعظم آلمان درخواست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را برای تحویل دستگاه تنفس مصنوعی به این رژیم رد کرد.

دست رد مرکل به سینه نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی العهد در گزارشی نوشت رژیم صهیونیستی به تلاشهایش برای تأمین تجهیزات پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا ادامه می‌دهد و با کمک سازمان جاسوسی خارجی این رژیم (موساد) چهارصد هزار قطعه ضروری ویژه آزمایش ابتلا به این بیماری واگیردار را وارد کرده است.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نوشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر صهیونیستی به تازگی با آنگلا مرکل گفت‌وگو کرد و از وی خواست شماری دستگاه تنفس مصنوعی به سرزمین‌های اشغالی بفرستد و مرکل نیز در پاسخ گفت کشورش با مشکل کمبود دستگاه‌های تنفس مصنوعی روبروست و صد‌ها دستگاه تنفس مصنوعی را به فرانسه به عنوان امانت داده است.

از سوی دیگر یک مقام بلندپایه صهیونیستی گفت: «به نظر می‌رسد هیچ چیزی را نمی‌توان از اروپا گرفت، زیرا اروپایی‌ها حتی به سختی می‌توانند به خودشان کمک کنند».

«یدیعوت آحارانوت» افزود اتاق مشترک وضع اضطراری که از سه نهاد موساد و وزارتخانه‌های جنگ و بهداشت تشکیل شده و نتانیاهو، یوسی کوهین، رئیس موساد را به عنوان رئیس آن منصوب کرد، این روز‌ها سرگرم تأمین لوازم پزشکی است و روی تهیه حدود ده هزار دستگاه تنفس مصنونی تمرکز کرده است؛ زیرا این نگرانی وجود دارد که ناگهان شمار بیمارانی که وضع وخیمی پیدا کنند به شدت افزایش یابد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید