منتخب بویراحمد، دنا و مارگون روز پاسدار را تبریک گفت


منتخب بویراحمد، دنا و مارگون روز پاسدار را تبریک گفت

منتخب مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم با ارسال پیامی، روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با ارسال پیامی روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام مهدی روشنفکر به شرح ذیل است:

«بِسمِ اللهِ الرّحمنِ الرَّحیمِ»

«وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم...»(سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰)

سوم شعبان المعظم، سالروز ولادت سومین پیشوای شیعیان جهان و سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، پاسدار سنت و دین الهی که یادآور رشادت‌های آن امام عزیز در دشت کربلا و روز عاشورا برای حفظ آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) بر پایه‌ حرکتی معنوی و نیز برافراشتن پرچم آزادی و عدالت بود را گرامی می‌داریم.


امروز نیز نقش پاسداران جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت، دستیابی به استقلال و رسیدن به موفقیت‌های چشمگیرِ جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف انکارناپذیر است و بخش زیادی از تاریخ بیش از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی مدیون تلاش نیروهای پاک‌سرشت و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از فرهنگ عاشورا اُلگو می‌گیرند و با فداکاری و ایثار، از خاک، سرمایه‌ها و آرمان‌های ایران دفاع می‌کنند و قدرت و توانمندی ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند.


پاسداران فداکار در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه‌ها و چالش‌ها و بحران‌های گوناگون و همچنین در کمک به هم وطنان خود پیش‌قدم بوده‌اند و عملکرد و کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشته‌اند.


اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره پاسداران شهید انقلاب اسلامی به ویژه سردار «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، فرا رسیدن خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به تمامی ملت عزیز ایران و به ویژه پاسداران فداکار و مؤمن جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل