گوگل هم به مبارزه با کرونا آمد


شرکت گوگل اعلام کرده است که قصد دارد مبلغ 800 میلیون دلار را برای مقابله با ویریوس کرونا به سازمان‌های در حال مبارزه با این ویروس اهدا کند.

صدای ایران- شرکت گوگل اعلام کرده است که قصد دارد مبلغ ۸۰۰ میلیون دلار را برای مقابله با ویریوس کرونا به سازمان‌های در حال مبارزه با این ویروس اهدا کند.

شرکت گوگل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی فعال در حوزه فناوری به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد برای کمک به مقابله با ویروس کرونا، مبلغی را پرداخت کند. این شرکت در ماه گذشته نیز اعلام کرده بود که مبلغ ۲۵ میلیون دلار را صرف هزینه‌های آموزشی برای اقدامات پیشگیرانه از شیوع و گسترش ویروس کرونا خواهد کرد، چرا که این شرکت معتقد است اصلی‌ترین راه مقابله با کرونا آموزش صحیح به مردم است.
گوگل هم به مبارزه با کرونا آمد

مدیر عامل این شرکت نیز اخیرا اعلام کرده است که برای حمایت از سازمان‌های بهداشتی و دولت‌های درگیر بیماری کرونا قصد دارد وارد عمل شود که کمک‌های این شرکت به چند بخش بزرگ تشکیل می‌شود؛ اولین بخشی که شرکت گوگل قصد حمایت مالی از آن را دارد سازمان بهداشت جهانی است. طبق اعلام گوگل ین شرکت قصد دارد ۲۵۰ میلیون دلار به سازمان بهداشت جهانی کمک کند تا از این طریق از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود و سازمان بهداشت جهانی بدون نگرانی مالی بتواند فعالیت خود را انجام دهد.

پشتیبانی بعدی گوگل به شرکت‌های غیر دولتی و موسسات مالی مربوط می‌شود تا آن‌ها بتوانند از این طریق به مشاغل کوچکی که به دلیل کرونا تعطیل شده‌اند کمک رسانی کنند، گوگل برای این بخش از کمک‌های خود مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار را در نظر گرفته است.

گوگل همچنین مبلغ ۳۴۰ میلیون دلار از اعتبارات Google Ads را در اختیار مشترکان اینترنتی تبلیغاتی خود قرار داده است تا آن‌ها بتوانند بدون دغدغه مالی برای آگاهی مردم درباره شیوع کرونا به اقدامات لازم مشغول شوند. مبلغ ۲۰ میلیون دلار نیز موسسات دانشگاهی در نظر گرفته شده است تا بتوانند روی مقالات و مطالعات خود درباره ویروس کرونا تمرکز بیشتری داشته باشند.

پ/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس