کارخانه های سیمان مارگون و سیمان یاسوج تعطیل نیستند


کارخانه های سیمان مارگون و سیمان یاسوج تعطیل نیستند

صمیمی دوست گفت: کلیه کارخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت های روزانه خود می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید حشمت الله صمیمی دوست» امروز (۹ فروردین) با اشاره به نام گذاری سال جاری با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید در خصوص حمایت از بنگاه های تولیدی در جنگ اقتصادی حال حاضر، اظهار داشت: براساس مصوبه نشست ستاد مبارزه با کرونا، کلیه کارخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه سیمان مارگون و کارخانه سیمان یاسوج واقع در تنگاری دشت روم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی هم اکنون فعال هستند.

صمیمی دوست اضافه کرد: حتی در این ایام واحد تولیدی الکل در شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج که نیمه فعال بود، راه اندازی شده و بخش اعظمی از نیاز مردم استان را تامین می کند.

وی گفت: کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی «سینره» تمام خط تولید خود را به سمت تولید ژل بهداشتی و ضدعفونی کننده برده و این محصولات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و بین داروخانه ها و مراکز نیازمند ارسال می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند