تغییرات در زمان و نحوه برگزاری المپیادهای علمی جهانی 2020


تغییرات در زمان و نحوه برگزاری المپیادهای علمی جهانی 2020

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از تغییرات در زمان و نحوه برگزاری المپیادهای علمی جهانی 2020 خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، از تغییرات در زمان و نحوه برگزاری المپیادهای علمی جهانی 2020 به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا در جهان خبر داد.

این تغییرات به شرح زیر اعلام می‌شود:

1-تصمیم گیری در خصوص برگزاری چهاردهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک که بنا بود 23 شهریور تا 1 مهرماه در کلمبیا برگزار شود به اواخر خرداد موکول شده است.

2-سی و یکمین المپیاد جهانی زیست شناسی که پیش از این قرار بود در 13 تا 21 تیرماه در ژاپن برگزار شود لغو و به سال آینده موکول شد.

3-پنجاه و یکمین المپیاد جهانی فیزیک که بنا بود در 28 تیرماه تا 5 مردادماه در لیتوانی برگزار شود به تعویق افتاده و زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

4-سی و دومین المپیاد جهانی کامپیوتر که قرار بوده 29 تیرماه تا 5 مردادماه در سنگاپور برگزار شود به تعویق افتاده است .لازم به ذکر است هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده و نزدیکترین زمان ممکن را اواسط شهریور اعلام کرده‌اند.

5-شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی که قرار بود از 18 تا 28 تیرماه در روسیه برگزار شود نیز به تعویق افتاده و زمان برگزاری بعداً اعلام خواهد شد.

این خبر بنا به اعلام دبیرخانه کمیته‌های جهانی برگزاری المپیادها بوده و تغییرات در سایر المپیادها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است؛ مرحله دوم آزمون های المپیادهای علمی کشور نیز در خرداد ماه نیز برگزار می‌شود و در صورت ادامه شرایط فاصله گیری اجتماعی به دلیل شیوع کرونا امکان تعویق مجدد زمان برگزاری این آزمون‌ها وجود دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته