استقبال شهروندان مازندرانی از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی 


استقبال شهروندان مازندرانی از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از استقبال گسترده شهروندان از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا در این استان خبر داد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، علی عارف‌نژاد درباره این خبر گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برابر مصوبات شورای تامین سلامت استان، این طرح از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه در سطح استان به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ضمن اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی محورهای ورودی و خروجی استان و ورودی‌های مناطق شهری و روستایی، فعالیت واحدهای صنفی غیر ضرور ممنوع شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از این طرح از کاهش چشمگیر ترددها در مناطق شهری و روستایی و همچنین محورهای ورودی و خروجی استان خبر داد و اظهار کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته از اجرای این طرح ۷ هزار و ۸۷۶ خودرو که در حال عزیمت به استان و یا شهرستان‌های تابعه بودند، برگشت داده شدند و ضمن توقیف ۲۳ خودرو ۹۱ خودرو نیز به دلیل تخطی از مقررات اعمال قانون شدند.

عارف‌نژاد با اشاره به رضایتمندی ۸۷ درصدی شهروندان از اجرای این طرح افزود: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح استان ادامه خواهد داشت و در صورت ضرورت بنا به مصوبات شورای تامین سلامت استان تمدید خواهد شد.

وی از استقرار ۶۴ اکیپ در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان خبر داد و بیان کرد: تردد خودروها با پلاک‌های غیر بومی در شهرستان‌های تابعه فقط براساس احکام ماموریت صادره از طریق اداره متبوعه صورت می‌پذیرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در خاتمه به مردم توصیه‌ کرد: با رعایت نکات و هشدارهای پزشکی و با ماندن در خانه‌ها کمک شایانی به سلامت خانواده‌های خود و سایر آحاد جامعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...