فرماندار شمیرانات: موثرتربن راه شکست کرونا در خانه ماندن است


فرماندار شمیرانات: موثرتربن راه شکست کرونا در خانه ماندن است

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات گفت: با اجرایی شدن تصمیماتی که توسط ستاد ملی کرونا در سطح کلان گرفته شده است می توان بر کرونا غلبه کرد و موثرترین آنها در خانه ماندن مردم است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی در کمیته مبارزه یا کرونای شهرستان ضمن تبریک ولادت اباعبدالله الحسین و گرامیداشت روز پاسدار شرایط امروز کشور را حساس تر از زمان دفاع مقدس دانست و بیان داشت: امروز نیازمند مدیریت جهادگونه هستیم و تمام دستگاه ها و آحاد مردم به عنوان ید واحده باید تا شکست این ویروس منحوس از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز تفریحی و تفرجگاهی از اماکنی هستند که می توانند شیوع ویروس کرونا را سرعت ببخشند لذا تعطیلی این مراکز از ملزومات قطع زنجیره این ویروس است.

ساداتی همچنین از شهرداری ها و بخشداری ها بابت گندزدایی اماکن عمومی قدردانی کرد و گفت: تامین سلامت شهرستان از اولویت های ما است که با همکاری همه دستگاه ها و مردم محقق می شود.

شهرستان شمیرانات متشکل از ۴ شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شمال شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفز در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا نهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲هزار و ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!