اهدای 38 رأس دام برای طرح قربانی نیابتی رفع بلا در زنجان


اهدای 38 رأس دام برای طرح قربانی نیابتی رفع بلا در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و رفع بلا تاکنون 34 رأس گوسفند و چهار رأس گوساله به ارزش یک میلیارد و 480 میلیون ریال خریداری و پس از ذبح شرعی و بارعایت کامل اصول بهداشتی بین مددجویان و خانوادهای محروم و نیازمند توزیع شده است.

اهدای 38 رأس دام برای طرح قربانی نیابتی رفع بلا در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، ۹ فروردین‌ماه در جلسه کارگروه سلامت و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، اظهار کرد: در شرایط فعلی همه باید رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامت خود، خانواده و هم‌نوعان را جدی بگیریم و تا فروکش کردن این بیماری از ترددهای غیرضروری در جامعه خودداری کنیم.

وی به اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان برای پیشگیری از کرونا اشاره کرد و افزود: بسته‌های بهداشتی و سبدهای معیشتی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده و خدمات غیرحضوری از طریق سامانه‌های کمیته امداد به واجدان شرایط ارائه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح قربانی نیابتی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و رفع بلا نیز با هدف تهیه گوشت گرم برای خانواده‌های تحت حمایت و مددجویان محروم و نیازمند توسط کمیته امداد با تبلیغ و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی به اجرا در آمده است.

صفری با بیان اینکه اجرای این طرح با همکاری مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، افزود: از ابتدای اجرای طرح قربانی نیابتی 34 رأس گوسفند و چهار راس گوساله به ارزش یک میلیارد و 480 میلیون ریال خریداری و پس از ذبح شرعی و با رعایت کامل اصول بهداشتی بین مددجویان تحت حمایت و خانوادهای محروم و نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به نحوه مشارکت بانیان در طرح قربانی نیابتی اشاره کرد و افزود: بانیان می‌توانند در طرح قربانی نیابتی به نیت سلامتی امام زمان (عج) ورفع بلا با پرداخت هر مبلغی به شماره کارت 6037997950030420 در خرید، ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان سهیم باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!