تغذیه فکری جامعه نیازمند اقدامات کارشناسی است


تغذیه فکری جامعه نیازمند اقدامات کارشناسی است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در شرایطی که کشور درگیر کرونا است، باید از ظرفیت‌های موجود در این شرایط سخت، نهایت بهره برداری را انجام دهیم، اظهار کرد: برای آگاهی بخشی و تغذیه فکری جامعه نیازمند اقدامات کارشناسی شده‌ای هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، امروز شنبه ۹ فروردین در نشست با مدیرکل صدا و سیما و مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، از تلاش‌های صدا و سیما و اصحاب رسانه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد و گفت: آگاهی بخشی به جامعه در حوادث از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سلام و عرض خداقوت و خسته نباشید اینجانب را به همکارانتان برسانید امروز در دوران سختی قرار داریم و ان‌شاءالله کرونا را شکست خواهیم داد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه کشور بخاطر ویروس کرونا در شرایط استثنایی قرار گرفته است، تصریح کرد: ان‌شاءالله این دوران به سر خواهد آمد و کرونا را شکست خواهیم داد.

عبادی افزود: همه‌ در این زمان مسئولیت داریم و براساس آن باید از ظرفیت‌های موجود در این شرایط سخت، نهایت بهره برداری را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به اشاره به اهمیت نقش اطلاع رسانی در جامعه، اظهار کرد: آنهایی که مسئول هستند و تریبون در اختیار دارند چه در رسانه ملی، فضای مجازی، نماز جمعه، مساجد و غیره باید به این مسئله دقت داشته باشند که اگر به وظیفه خود عمل نکنند، بیگانه جای آنان را پُر خواهد کرد.

عبادی افزود: در گذشته جوامع بشری ارتباطات بسیار محدودی با همدیگر داشته‌اند و نسلی که به بار می‌آمد طبق آداب و رسوم خانوادگی و بومی پا به میدان می‌گذاشت، اما در عصر حاضر اگر خانواده‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مسئولین، رسانه‌ها و سایر ارگان‌ها کار خود را به درستی انجام ندهند و آنچه نیاز کنونی و آینده جامعه است تدبیر نکنند، خسارت‌های زیادی به بار خواهد آمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای آگاهی بخشی و تغذیه فکری جامعه نیازمند اقدامات کارشناسی شده‌ای هستیم، گفت: با توجه به اینکه ما مسئول اندیشه، سیاست، فرهنگ و اخلاق مردم هستیم، لذا پیشنهاد دارم که با بهره گیری از کارشناسان و با مطالعات همه جانبه به بررسی اولویت‌ها، شیوه‌ها، مناسبت‌های سیاسی و مکانی برنامه‌ها و رویدادها بپردازیم.

عبادی یادآور شد: اگر در این امر موفق عمل کنیم و کار به درستی انجام شود، هیچ ثوابی بالاتر از آن نیست و اگر کوتاهی کردیم و فعالیت‌ها به درستی صورت نگیرد بالاترین گناه محسوب می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی