دستور استاندار خراسان شمالی برای افزایش سرعت غربالگری کرونا


دستور استاندار خراسان شمالی برای افزایش سرعت غربالگری کرونا

استاندار خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا، خراسان شمالی بین 25 تا 50 درصد رشد داشته، هرچند این طرح سرعت گرفته اما بازهم نسبت به سایر استان ها عقب هستیم، بنابراین با ارائه راهکارهایی از سوی فرمانداران این آمار باید ارتقا یابد.

محمد علی شجاعی در جلسه با فرمانداران که 9 فروردین ماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهارکرد: اهمیت خرید اینترنتی بسیار مهم است اما در شهرستان های گرمه، مانه و سلمقان و اسفراین استقبالی صورت نگرفته که این موضوع باید در محور اقدامات فرمانداران مربوطه قرار گیرد و این بخش تقویت شود.

وی افزود: فروشگاه های افق کوروش از فردا در سراسر استان به فروش اینترنتی خواهند پرداخت و نقش فرمانداران در اطلاع رسانی این موضوع اهمیت دارد.

شجاعی ادامه داد: تدابیر شدیدی جهت ممانعت مردم در روز طبیعت اعمال خواهد شد لذا فرمانداران باید سخت گیری های فوق العاده ای را اعمال کنند و از مردم نیز انتظار داریم با این موضوع همراهمی کنند، تمامی بوستان و پارک ها باید تعطیل شود و حتی با مشاهده یک مورد هم باید برخورد جدی صورت گیرد.

وی گفت: ارسال تجهیزات و اقلام پرشکی به تمام شهرستان ها به صورت عادلانه انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: در دو مقطه سه روزه از شهرستان هایی که آمار پایینی در اجرای طرح غربالگری داشته اند، می خواهیم این آمار را افزایش دهند و هیچ توجیهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: هیچ چاره ای جزء این نداریم که با انسجام اجتماعی و همکاری مردم بحث اتحادیه ها و تعطیلی صنوف جدی گرفته شود.

شجاعی تاکید کرد: سرکشی تمام فرمانداران از ادارات برای رعایت سقف حضور کارکنان الزامی است زیرا هیچ کاری مهمتر از جان مردم نیست پس سخت گیری در ارتباط با تجمع و حضور کمتر کارکنان اعمال شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو