ممنوعیت تردد در مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس


ممنوعیت تردد در مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس

ظهرابی گفت: با اعمال تدابیر اتخاذ شده از سوی ستاد کرونای استان، تردد به پارک ملی، مناطق حفاظت شده و پناهگاه های حیات وحش و مناطق شکار ممنوع در فارس، ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید ظهرابی» با تاکید بر ممنوع بودن ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست فارس گفت: با اعمال تدابیر اتخاذ شده از سوی ستاد کرونای استان، تردد به پارک ملی، مناطق حفاظت شده و پناهگاه های حیات وحش و مناطق شکار ممنوع در فارس، ممنوع است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس افزود: این اقدام با توجه به حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به انجام می رسد و لازم است که هم استانی ها، به آن توجه کرده و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم در خانه ماندن مردم استان در روز طبیعت، عنوان کرد: از مردم فارس، تقاضا داریم که در روز طبیعت نیز در خانه بمانند و به منظور حفظ سلامت خود و جامعه به 13 به در نروند.

ظهرابی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس با رصد شبانه روزی مناطق تحت حفاظت محیط زیست از ورود افراد به این مناطق جلوگیری و با افراد متخلف نیز برخورد جدی می کنند.

گفتنی است، با هدف جلوگیری از ازدحام در مناطق تحت حفاطت و تفرجگاه های استان فارس و بر اساس بخشنامه مورخ 21 اسفند ماه سال 98 خطاب به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها تا اطلاع ثانوی بازدید از مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس ممنوع شده است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا