دعوت خیرین فارس برای مشارکت در خرید دستگاه های تنفسی


دعوت خیرین فارس برای مشارکت در خرید دستگاه های تنفسی

رامجردی گفت: از سوی مراکز درمان کرونا، نیاز به 20 دستگاه تنفس مصنوعی اعلام شده که ارزش هر یک از این دستگاه ها 150 میلیون تومان است و خیرین می توانند در خرید آنها مشارکت مطلوبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر رامجردی» با اشاره به لزوم افزایش دستگاه های تنفس مصنوعی در بیمارستان های درگیر کرونا در فارس، گفت: از آنجا که ریه ها در پی ابتلا به ویروس کرونا آسیب می بینند، نیاز به افزایش دستگاه تنفس مصنوعی «رسپیراتور» در استان وجود دارد.

مدیر عامل مجمع عالی خیرین تامین سلامت استان فارس افزود: بر این اساس از سوی مراکز درمان کرونا، نیاز به 20 دستگاه تنفس مصنوعی اعلام شده است و ارزش هر یک از این دستگاه ها ۱۵۰ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: خیرین استان می توانند برای مشارکت در خرید این دستگاه ها از طریق شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ بانک رفاه به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس، همدلی کنند.

رامجردی همچنین از کمک 200 میلیون تومانی خیر جوان شیرازی برای تامین تجهیزات لازم در درمان کرونا خبر داد و عنوان کرد: «استخری»، خیر جوان حوزه سلامت فارس با توجه به اعلام نیاز بیمارستان های درگیر کرونا، 200میلیون تومان به بخش درمان کرونا اهدا کرده است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...