توزیع حدود 80 هزار اقلام بهداشتی توسط هلال‌احمر همدان


توزیع حدود 80 هزار اقلام بهداشتی توسط هلال‌احمر همدان

همدان- ایرنا- مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر همدان گفت: حدود 80 هزار اقلام بهداشتی از 27 اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین امسال توسط هلال‌احمر در این استان توزیع شده است.

مقصود شعبانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این اقلام شامل ۵۰ هزار و ۸۹۸ عدد ماسک، ۱۲ هزار و ۴۲۴ بطری ژل ضدعفونی، ۶ هزار و ۹۳۰ لیتر ماده شوینده و ۱۵۰ جفت دستکش بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین خدمات بهداشتی شامل گندزدایی و ضدعفونی برای ۹۰ دستگاه خودرو، ۲ هزار و ۱۱۰ نفر، ۲۸۷ خیابان و ۱۱۸ باب مغازه در این مدت زمان صورت گرفته است.

مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر همدان اظهار داشت: ۱۰۳ تن از پرسنل به همراه یک هزار و ۱۲۵ داوطلب، جمعیت هلال احمر همدان را در ارائه خدمات ضدعفونی و گندزدایی و آموزش و سایر خدمات یاری کردند.

شعبانی بیان کرد: یک هزار و ۲۲۱ نیروی امداد و نجات، ۱۵۲ پرسنل و نیروی داوطلب معاونت بهداشت و درمان، ۹۸ عضو سازمان جوانان هلال احمر و ۳۹ نفر از سازمان داوطلبان در مجموع یک هزار و ۵۱۰ نیروی داوطلب و پرسنل با مستقر شدن چادرهای سلامت هلال احمر کار پایش و ضدعفونی را عهده دار هستند.

وی بیان کرد: همچنین ۸۰ نیروهای هلال احمر در ۱۲ پایگاه امداد جاده ای، یک پایگاه امداد و نجات کوهستان، یک مرکز واکنش سریع، یک مرکز کنترل و فرماندهی عملیات مستقر بوده و کشیک های آماده در شب هم در ۹ پایگاه مستقر هستند.

شعبانی ادامه داد: ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۱ دستگاه خودروی اداری برای امداد رسانی در طرح نوروزی امسال پیش بینی شده است.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا روز گذشته (جمعه) ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به ۲۳۷۸ نفر رسید، ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز