تشدید نظارت بر فعالیت مشاغل و صنوف در شیراز


تشدید نظارت بر فعالیت مشاغل و صنوف در شیراز

فرماندار شهرستان شیراز در خصوص محدودیت در فعالیت اصناف در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: تیم‌هایی متشکل از نمایندگان فرماندار، اتاق اصناف، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی بر عدم فعالیت صنوف غیر ضرور نظارت خواهند کرد.

محمدرضا امیری شنبه ٩ فروردین در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرون اظهار کرد: این طرح که از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه انجام خواهد شد، در ادامه اقدامات مستمر یک ماه اخیر در شهرستان و با توجه به ابلاغ طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی و با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری درحال انجام است.

او افزود: محدودیت حداکثری در جابجایی مسافر با وسایل حمل و نقل عمومی، ممنوعیت ورود افراد غیر ساکن به شیراز، فعالیت طبقه بندی شده اصناف، تعطیلی تمامی مدارس و دانشگاهها، ممنوعیت هرگونه مراسم و تجمعات، فعالیت ادارات دولتی با یک سوم نیروها، کنترل های بهداشتی در مبادی خروجی شهرها و تعطیلی پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی از جمله محدودیت‌های وضع شده در این طرح به شمار می‌آید.

فرماندار شهرستان شیراز در خصوص مجازات‌های درنظر گرفته شده برای متخلفان در این طرح نیز گفت: توقیف یک ماهه خودرو، جریمه نقدی متخلفان به مبلغ 500 هزار تومان و پلمب یک ماهه واحدهای صنفی متخلف از جمله این مجازات‌های در نظر گرفته شده در این طرح است.

امیری درخصوص فعالیت اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح بیان کرد: گروه بندی سه گانه‌ای شامل مشاغلی که باید کاملا فعال باشند، گروهی که باید تعطیل شوند و صنوفی که بر اساس اقتضا و شرایط محلی فعالیت آنها می‌تواند مجاز باشد انجام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...