اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست


اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به معنای بحرانی بودن وضعیت برخی نقاط مانند استان فارس نیست.

روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین در یک فایل صوتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از روز گذشته جمعه ٨ فروردین آغاز شده است، گفت: نگرانی‌هایی از اجرای این طرح در جامعه ایجاد شده و شایعاتی هم در این خصوص در فضای اجتماعی منتشر شده اما واقعیت این است که با اجرای این طرح می‌خواهیم از ورود به مرحله بحرانی و قرمز جلوگیری کنیم.

او تاکید کرد: موفقیت در این طرح منوط به این است که مردم در اجرای این طرح مسئولان و خادمان نظام سلامت را همراهی کنند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارائه شود.

متخصص طب اورژانس بیمارستان نمازی از مردم خواست تا با پیگیری اخبار از مراجع رسمی، عدم توجه به شایعات و رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه به کادر درمان کمک کنند تا بیماران نیازمند، در بخش مراقبت‌های ویژه درمان شوند و با افزایش تعداد بیماران مانند برخی کشورها مواجه نشویم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراهی مردم به ویژه در ایام نوروز قدردانی و بر استمرار آن تاکید کرد تا بتوانیم هرچه سریعتر کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان