نماینده ولی فقیه واستاندار سیستان و بلوچستان ولادت امام حسین(ع) را تبریک گفتند


نماینده ولی فقیه واستاندار سیستان و بلوچستان ولادت امام حسین(ع) را تبریک گفتند

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و میلاد حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین(ع) را تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا در پیام روز شنبه حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی که نسخه‌ای از آن به ایرنا نمابر شده آمده است: پاسداری از انقلاب اسلامی رسالتی است که جز با مرام حسینی و تکیه به مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) امکان پذیر نیست.
طی مسیر انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی و رسیدن دوران ظهور حضرت مهدی (عج)، بی‌شک با رشادت‌ها و افتخارآفرینی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و توصیف کامل این مضمون در جمله پرمعنای حضرت امام خمینی(ره) خلاصه می‌شود که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

در بخش دیگری از این پیام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واقع در شئون مختلف از کیان انقلاب اسلامی پاسداری کرده و در این بنیان مرصوص از شهید محسن حججی تا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رشد یافته و به اعلی درجه عبودیت یعنی شهادت نائل گشته‌اند.
بدیهی است که نه تنها در سوم و چهارم شعبان بلکه در همه ایام باید یاد و خاطر تربیت یافتگان مکتب عاشورا، اعم از شهدا، جانبازان و پاسداران مسیر حق را گرامی داشت.

اینجانبان ضمن تبریک ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را به پاسداران رشید انقلاب اسلامی بویژه جان برکفان عرصه جهاد و خدمت در سیستان و بلوچستان و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، تداوم و تعالی افتخارات شما عزیزان را در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تحقق حداکثری منویات رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال مسئلت داریم و یاد و خاطر شهدای مظلوم سپاه پاسداران و همه جانبازان عزیز و صبور را گرامی می‌داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان