رییس اتاق اصناف شیراز:ماندن درخانه، نشانگر قدردانی از کوشندگان علیه کروناست 


رییس اتاق اصناف شیراز:ماندن درخانه، نشانگر قدردانی از کوشندگان علیه کروناست 

شیراز-ایرنا- رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس خواستار همراهی مردم با کوشندگان علیه ویروس کرونا شد و این اقدام را نشانگر قدردانی از این افراد دانست.  

سید محمود هاشمی در پیامی که شنبه منتشر شد بیان کرد: کسبه و بازاریان شیراز با مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری خود به رغم فشارهای سنگین اقتصادی و مالی با داشتن هزینه های ثابت ماهانه از پیشگامان عرصه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا محسوب می شوند.
رییس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: همه از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی از جمله عزیزان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به خصوص در بیمارستان های حضرت علی اصغر (ع) و شهید چمران بودیم.
هاشمی افزود:این افراد بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گرو صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.
وی ادامه داد: امروز واحدهای صنفی شهرستان شیراز برای نتیجه بخشیدن زحمات کادر پزشکی و درمانی گفته شده و بازگشت به وضعیت عادی شهر با رونق کسب و کار و جبران ارجحیت سلامتی مردم عزیز به درآمد کسب و کار توسط کسبه و بازاریان عزیز و تحمل تبعات سخت ناشی از تعطیلی واحدهای صنفی خود نیاز مبرم به همراهی شما عزیزان همشهری دارند.
وی از مردم خواست با عدم ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و با در خانه ماندن اجازه ندهند خستگی بر تن اصناف ، کادر پزشکی و درمانی و دیگر دستگاه های مرتبط بماند.
رییس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: این ویروس در حال گسترش است و مهم‌ترین دستورالعمل برای مقابله با کرونا، برای مردم است و مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند.
هاشمی افزود: اطمینان دارم که اگر دو، سه هفته این موارد رعایت شود، شاهد معجزه در کشور و شکست کرونا خواهیم بود.
وی ادامه داد: یقینا با اتحاد و همدلی اصناف عزیز ، همشهریان گرامی و دستگاه های مرتبط نظارتی ، اجرایی، خدمات رسان و قضایی با جدیت قاطع در رعایت کامل پروتکل ها، دستورالعمل ها و مصوبات ستاد استانی با در خانه ماندن نام شهر شیراز با پیشینه مذهبی ، تاریخی و فرهنگی غنی را بعنوان یکی از شهرهای برتر در شکست کرونا و بازگشت به وضعیت عادی را در کنار عزیزان خود جشن خواهیم گرفت و این مهم به راحتی دست یافتنی است.
رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس همچنین با تشکر از بسته های حمایتی اعلام شده از سوی دولت ویژه کسبه و بازاریان گفت: باید نتیجه این حمایت ها برای کسبه و بازاریان ملموس باشد و بتواند حداقل گوشه ای از خسارات آنان را جبران کند.
هاشمی افزود: حداقل خواسته اصناف عزیز شیراز از همشهریان خود ، در خانه ماندن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است تا ثمره سختی های تعطیلی صنوف خود یعنی سلامت مردم عزیز با شکست کرونا ، هر چه زودتر به بار بنشیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس