مسجد داودقلی زنجان قرارگاه مبارزه با کرونا شد


مسجد داودقلی زنجان قرارگاه مبارزه با کرونا شد

بچه های مسجد داودقلی با فعالیت های گسترده در زمینه های مختلف خدمت رسانی به مردم، این بار هم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا با تمام قوا وارد عمل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد داودقلی زنجان به لحاظ ظرفیت بالایی که دارد و بخاطر برنامه های منسجم برای مقابله با حوادث و شرایط حساس بعنوان قرارگاه مبارزه با کرونا انتخاب شد.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی امام جماعت مسجد نیز بعنوان فرمانده قرارگاه برای مبارزه ومقابله ویژه با پدیده ویروس فعالیت می کنند؛ وی از روحانیون جهادی و مردمی بوده و در بحران ها و شرایط عادی و فوق العاده پای کار است.

مسجد داودقلی زنجان قرارگاه مبارزه با کرونا شد

این قرارگاه ضمن اجرای عملیات های میدانی مثل برپایی چادر های خیابانی و ضدعفونی کردن دست و لباس های عابرین، دوخت ماس کهای ضخیم ،تهیه محلول های ضدعفونی، تولید محتوای فرهنگی و اطلاع رسانی، ضدعفونی مناطق شهری مسکونی تجاری، در فضای مجازی هم فعالیت خود را آغاز ومطالب مناسبی ارائه می کنند.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی به عنوان فرمانده این قرارگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: جامعه و نهادی های کشور باید قدر این گروه های خودجوش و بی ادعا که برای مردم و برای لبیک گفتن به رهبر شان در خدمت رسانی شرایط سخت سر از پا نمی شناسند و در اوج بحران ها به دل خطر ها می روند را بداند و به عنوان سرمایه کشور از آنها حمایت کنند.

مسجد داودقلی زنجان قرارگاه مبارزه با کرونا شد

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه به عشق مردم تا پایان نابودی ویروس منحوس کرونا فعالیت می کند، ادامه داد: امیدواریم مردم هم با رعایت نکات بهداشتی یاری گر جهادگران در شکست ویروس کرونا باشند.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید