فرماندار:تمام مسیرهای ایرانشهر بر روی مسافران بسته شد


فرماندار:تمام مسیرهای ایرانشهر بر روی مسافران بسته شد

زاهدان- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: تمام مسیرهای اصلی و فرعی به این شهرستان با کمک نیروی انتظامی و سپاه به منظور جلوگیری از ورود مسافر و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی بسته شده است.

ابوذر کوثری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در نشست کمیته مبارزه با کرونا ایرانشهر تصمیم گرفته شد تا مسیر سه راهی خیرآباد ایرانشهر به شهرستان نیکشهر که یکی از محورهای فرعی است تا اطلاع بعدی برای جلوگیری از ورود مسافر بسته شود.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم‌های عروسی ممنوعیت قضایی داشته و در صورت بی‌توجهی به قید فوریت آب، برق و گاز صاحب مراسم قطع شده و مسوولان مراسم جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه این تصمیمات صرفا برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم است گفت: یک دشمن نامرئی و خشن به نام کرونا در کمین همه مردم است و اگر به آن توجه نکنند قطعا با مشکل مواجه می‌شوند.

وی بیان کرد: تنها راه قطع زنجیره ویروس کرونا و کنترل آن، ماندن مردم در منازل است.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد