تصاویر راداری با وضوح 25 سانتی متر/ SAR از محصول جدید خود رونمایی کرد


تصاویر راداری با وضوح 25 سانتی متر/ SAR از محصول جدید خود رونمایی کرد

شرکت SAR به تازگی از محصول جدید خود یعنی ساخت ماهواره با دقت 25 سانتی متر رونمایی کرد.

تصاویر راداری با وضوح 25 سانتی متر/ SAR از محصول جدید خود رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Iceye به تازگی تصاویری را به نمایش گذاشته است که توسط یک ماهواره منفرد با دقت ۲۵ سانتی متر در یک مکان با سرعت ۱۰ ثانیه ثبت کرده است.

بنیانگذار و مدیر ارشد این پروژه درخصوص این ماهواره گفت: مقدار کامل داده‌ها از یک ماهواره جداگانه به یک فریم ارسال شده و با وضوح بسیار بالا پردازش می‌شود.

به گفته این مدیر ارشد Iceye قصد دارد دسترسی به تصاویر ۲۵ سانتی متری SAR را در اواسط سال ۲۰۲۰ از صورت فلکی فعلی سه ماهواره SAR آغاز کند.

Iceye از تصاویر با وضوح ۲۵ سانتی متر برای اهداف مورد علاقه در جهت آزیموت یا مسیری که ماهواره در آن حرکت می‌کند، بهره می‌برد و برای اهداف در جهت دامنه یا عمود بر مسیر ماهواره، تصاویر را با وضوح ۵۰ سانتی‌متر ضبط می‌کند.

بیشتر بخوانید: ششمین عضو ماهواره‌های پیشرفته AEHF پرتاب شد

نظارت بر فعالیت سایت بر اساس داده‌های SAR با وضوح بسیار بالا مشتریان را قادر می‌سازد بینش‌های جدید را تقریباً در همه موارد استفاده که از تصویربرداری یک متری فعلی Iceye استفاده می‌کنند، آغاز کنند. به گفته کارشناسان، تصویربرداری بیست و پنج سانتی متری با وضوح تصویر SAR از کوچکترین ماهواره‌های SAR در سطح جهان به دست آمده است. مشتریان SAR قادر به دستیابی به تشخیص تغییرات بسیار دقیق، انجام طبقه بندی بهتر اشیاء و ردیابی اشیاء کوچکتر از مدار هستند.

در ماه‌های اخیر، Iceye از محصولات جدید با سرعت ثابت رونمایی کرده است. این شرکت از تصاویر راداری با وضوح بهتر از یک متر در ماه آگوست رونمایی و تصاویر استریو را از جدیدترین ماهواره‌های خود در ماه سپتامبر منتشر کرد و فروش تجاری تصاویر یک متری Spotlight را در ماه اکتبر آغاز کرد؛ در اوایل این ماه نیز یک محصول ویدئویی جدید را به نمایش گذاشت. این شرکت همچنین در ماه فوریه یک دفتر آمریکایی در منطقه خلیج سان فرانسیسکو افتتاح کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در