منتظران واقعی از بحران‌ها نمی‌هراسند/ تاسیس تمدن نوین اسلامی مهمترین مقدمه ظهور است


منتظران واقعی از بحران‌ها نمی‌هراسند/ تاسیس تمدن نوین اسلامی مهمترین مقدمه ظهور است

حجت‌الاسلام نواب با بیان‌اینکه منتظران امام زمان(عج) با ایمانی قوی در برابر مشکلات ایستادگی کرده و از هیچ بحرانی نمی‌هراسند، گفت: حرکت در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی به عنوان مهم‌ترین مقدمه پیش از ظهور، وظیفه منتظران است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» در گفت و گو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حرکت انبیای الهی و اهل بیت (ع) به ظهور حضرت مهدی (عج) ختم می شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نیز زمینه ساز ظهور امام زمان (ع) است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: تمام اتفاقات در هر ز،مانی امتحان الهی و آماده شدن برای دوره ظهور است که ان شاء الله همه با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) از بحران ها و بلایای مختلف سربلند بیرون خواهند آمد.
وی اضافه کرد: آمادگی برای سربازی و خدمت به حضرت ولی عصر (عج) به آسانی به دست نمی آید لذا همه اتفاقات تلخ در هر زمانی، انسان ها را مقاوم و آماده دوره حکومت جهانی حضرت مهدی (ع) می کند.
حجت الاسلام نواب در ادامه با بیان اینکه منتظر واقعی در برابر هر سختی و بلایی، به خداوند توکل می کند و از این طریق از استرس و اضطراب در امان می ماند، گفت: منتظران امام زمان (عج) با ایمانی قوی در برابر مشکلات ایستادگی می کنند و از هیچ چیز نمی هراسند.
وی خاطرنشان کرد: منتظران وظایفی دارند که اطاعت از ولی فقیه و حرکت در مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی که مهم ترین مقدمه پیش از ظهور حضرت مهدی (عج) است از مهم ترین و اساسی ترین آنها محسوب می شود.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک