هدیه مقام معظم رهبری به مردم سیل‌زده کرمان


هدیه مقام معظم رهبری به مردم سیل‌زده کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از هدیه مقام معظم رهبری برای خرید لوازم خانگی برای مردم سیل‌زده کرمان توسط سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: زهکلوت کانون بحران سیل در جنوب استان بود و خسارات زیادی به مردم این منطقه وارد شد که سپاه اقدامات زیادی را برای مردم محروم این منطقه آغاز کرده است.

وی افزود: در بعضی نقاط مشاهده شده بود که تمام زندگی یک خانوار چند گوسفند بود که در سیل تلف شده بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده مقرر شد ۵۰۰ رأس دام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مردم مناطق سیل‌زده رودبار جنوب که دام آنها در سیلاب تلف شده اهدا ‌شود.

وی گفت: سوله بزرگی در اختیار بسیج سازندگی گذاشته شده و با فراخوانی که داده شد تعمیرکاران لوازم خانگی از سراسر منطقه گرد هم آمدند تا وسایل زندگی سیل‌زدگان را تعمیر کنند.

سردار معروفی گفت: خبر خوبی که برای مردم آسیب‌دیده این منطقه داریم هدیه مقام معظم رهبری به مردم سیل‌زده استان کرمان است و تا کنون نزدیک ۵۰۰ اجاق گاز، ۵۰۰ قالی، ۵۰۰ سرویس قابلمه، ۵۰۰ پنکه رومیزی و ۳۰۰ یخچال است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فرمانده محترم کل سپاه برای کمک به مردم عزیز سیل‌زده جنوب استان کرمان مبلغی را در اختیار سپاه استان قرار دادند تا نسبت به خرید لوازم خانگی برای مردم سیل‌زده جنوب استان اقدام کنند و این هدیه رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: این لوازم خانگی در حال اعزام به منطقه است تا براساس پایش انجام‌شده به دست نیازمندان واقعی برسد.

خسارت سنگین سیل به راه‌های کشور سیل زدگان همچنان در گل و لای | مقابله با کرونا در اوج سیلاب
کد خبر 495933

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !