ویروس کرونا مراسم انحصاری انویدیا را لغو کرد


ویروس کرونا مراسم انحصاری انویدیا را لغو کرد

شرکت انویدیا طی انتشار یک بیانیه رسمی از لغو شدن مراسم مهم و انحصاری خود در ماه مارس خبر داد.

ویروس کرونا مراسم انحصاری انویدیا را لغو کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت انویدیا با توجه به اخبار مرتبط با فناوری کارت‌های گرافیک خود و کنفرانس پیشه رو اقدام به انتشار یک بیانیه تازه کرد.

در این بیانیه پس از پرداخت به موضوع شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی آن که باعث تغییر رویه کنفرانس شده، پیامی به خریداران بلیط مراسم GTC 2020 داده شد. طی این بیانیه اعلام شد که تمامی این افراد قادر خواهند بود تا مبلغ پرداختی خود برای بلیط را به صورت کامل بازپس گیرند.

جزئیات بیانیه منتشر شده از شرکت انویدیا در طی شیوع ویروس کرونا

متن منتشر شده در این بیانه چنین اعلام می‌کند: " شرکت انویدیا تصمیم گرفته تا مراسم GTC 2020 در ماه مارس را به یک رویداد آنلاین تغییر دهد و این مسئله به دلیل شیوع ویروس کرونا صورت می‌گیرد. این امر که ما نحوه برگزاری مراسم را از انجام آن در سنت خوزه به یک رویداد آنلاین تغییر داده‌ایم تنها به دلیل اولویت‌گذاری ما بر روی امنیت سلامت جانی کارمندان، شرکا و خریداران‌مان است. مدیرعامل انویدیا، جنسن هانگ همچنان در نظر دارد تا تمامی جزئیات لازم را در اختیار کاربران قرار دهد و تنها تفاوت در حال حاضر نحوه به اشتراک‌گذاری اطلاعات است".

ویروس کرونا مراسم انحصاری انویدیا را لغو کرد

" ما در حال حاضر سعی داریم تا برنامه این مراسم را بچینیم و در صورت نهایی شدن جزئیات زمان‌بندی را با شما در میان خواهیم گذاشت. ما سعی می‌کنیم تا سخنگویان مورد نظر را برای کنفرانس در هفته‌های بعدی آماده کنیم. همچنین در ادامه ما سعی داریم تا برنامه نویسان، طراحان، مهندسین و دست اندرکاران شرکت را جمع کنیم تا آن‌ها بتوانند در طی برنامه پاسخگوی کاربران از سراسر دنیا باشند. اشخاصی که برای شرکت در مراسم بلیط تهیه کرده بودند تمامی مبلغ پرداختی را خواهند گرفت. ما از تمامی افراد و طرفدارانی که با همایتشان تلاش داشتند این برنامه به اجرا برسه ممنونیم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم ". گفتنی است این مراسم تنها برنامه‌ای نیست که به دلیل ویروس کرونا لغو شده است. طی مدت اخیر مراسمی همچون نمایشگاه MWC، نمایشگاه جهانی ژنو و مراسم فیسبوک نیز لغو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: مشخصات خودروی ارتقاء یافته Continental GT فاش شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز