بستر خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهرداری مشهد فراهم شد


بستر خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهرداری مشهد فراهم شد

مشهد- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بستر خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهرما متعلق به شهرداری این شهر فراهم شده و توسعه آن نیز در حال انجام است.

مهدی یعقوبی روز جمعه در حاشیه بازدید از فروشگاه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، افزود: برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، طرح خرید غیرحضوری از بازارهای "شهرما" به صورت آزمایشی در بازارهای فلسطین، ابوذر، الهیه و پیروزی راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۵۱۵۹ سفارش خرید دهند و کالاهای مورد نظر خود را از طریق پیک تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: این طرح با استقبال خوب شهروندان مواجه شده و برای ارائه خدمات بهتر نیاز به توسعه زیرساخت های نرم افزاری دارد لذا با هماهنگی مجموعه های تخصصی شهرداری، پیگیر بسترسازی برای توسعه آن هستیم.

وی گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری از آغاز عملیات مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی بازارها و فروشگاه‌های ارزاق عمومی را در دستور کار قرار داده و تمامی تجهیزات موجود اعم از قفسه، صندوق، سبدهای خرید، یخچال‌ها و ترازوها به صورت مداوم ضدعفونی می‌شود و ضدعفونی تمامی پل‌ها، پله برقی و آسانسورهای سطح شهر نیز به صورت روزانه در حال انجام است.

یعقوبی افزود: نیروهای این سازمان بی وقفه برای تامین و توزیع مایحتاج شهروندان، به ویژه اقلامی که در این ایام مصرف بیشتری دارد، با رعایت موارد بهداشتی در حال ارائه خدمت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی های انجام شده، مایحتاج مورد نیاز مردم تامین شده و با قیمت مصوب در فروشگاه‌های "شهرما" توزیع می‌شود.

وی گفت: برای رفاه حال شهروندان ۲۹ فروشگاه ارزاق عمومی ، ۱۳ بازار میوه و تره بار و یک بازار تخصصی آبزیان و مواد پروتئینی از ساعت هشت و ٣٠ دقیقه تا ۲۲ در مشهد مشغول فعالیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد